Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.07.2012, 00:27
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Laturi ei saa herätevirtaa, jos pitää antaa kierroksia, että herää.
Hiukan ku laitat lisää euroja likoon, ni saat bilipaliteemasta 100 ämpärisen bossi kopion. Tosin eihän se suoraan taida sopia korviin.
siis tuo herätevirta tulee nimenomaan latauksen merkkivalon kautta.

Ja se, että ei herää ennen kuin saa pikkusen kierroksia, on ominaisuus, ei vika!

Mutta Minun mielestä Luukas on parempi jossakin historiallisissa hommissa, kuin autosähköissä!

Mulla oli kerran luukaksen 17acr? ja se oli erittäin huono laturi, latasi huonosti pienillä kierroksilla, ja tuo pistokeliitäntä on suorastaan per....stä.

-> osta romulasta aito ulkoisella tuulettimella olleva Bosch, ja tarkista laakerit, kollektori ja hiilet, niin saat hyvän, lujan ja edullisen laturin.

Ja sitten välitykset sellaiseksi, että laturi pyörii maksimissaan suuruusluokkaa 15 tuhatta kiekkaa minuutissa.
(itse olen pyörittänyt hetkellisesti yli 20 000 rpm 90 ja 115 Ampperisia)

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.07.2012, 01:55
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
siis tuo herätevirta tulee nimenomaan latauksen merkkivalon kautta.
Ei pidä paikkaansa japseissa, ainakaan kaikissa uudemmissa (+80vm...).
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.07.2012, 08:00
HartSan HartSan ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Sotkamo
Viestit: 97
Perusasetus

Ei liity enää otsikkoon, mutta kommentoin tuota toimintaa. Syynä varmaan tässä tapauksessa siihen heräämiseen on tuo hihnapyörien koko. Siihen mihin tuo laturi alunalkaen tarkoitettu on aivan erilainen välitys hihnalla kuin tuossa kombinaatiossa.
Näin kävi aikoinaan itselleni kun hankin vastaavan laturin kun alkuperäinen ja joutui käyttämään kierroksia ennen kuin alkoi lataamaan. Tarkemmissa tutkimuksissa mastassa ja mitsussa oli muuten samanlaiset laturit, mutta mastassa välitetty huomattavasti nopeammaksi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.07.2012, 10:38
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Nimen omaan tarkoitin tuota topiikin alaittajan laturia


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Ei pidä paikkaansa japseissa, ainakaan kaikissa uudemmissa (+80vm...).
Juu, ei pidäkkään, muttu tuossa nyt kyseessä olleessa luukaksessa/sen kopiossa pitää, samaten kuin noissa vanhoissa bosseissa (suurimmassa osassa esim. 80 lukolaisissa ulkoisella tuulettimella olevissa)

siis jos tuo on tuo ACR sarjan luukas
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kärryn tunnistusta blomi Tekniikka & Jutustelu 0 20.09.2011 19:20
Uaz bensapumpun tunnistusta Punanenä Tekniikka & Jutustelu 3 17.06.2011 15:12
V8 moottoreiden tunnistusta LaaLaa Chit-Chat 47 17.06.2011 09:56
KA-Akselien tunnistusta? Jeeper Tekniikka & Jutustelu 11 29.10.2010 18:15
Turpon tunnistusta. HCK Tekniikka & Jutustelu 1 27.10.2008 00:22


Sivu luotu: 09:31 (GMT +2).