![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
eli teemme ensimmäisen suorasuihku 2-H:n. renkaat ja leveyden muutos meni läpi.
Ei oikein avaudu mulle mistä nyt oikeastaan on kyse? "saa saman tehoisen painojen sisään menevän moottorin" 2-H menee laskennallisesti sallittuihin painorajoihin, ahtimen saa laitaa jälkeenpäin tehorajojen salliessa, mutta ahtimen tuomaa lisäpainoa ei enää lasketa? Viimeksi muokannut turakoitsija : 26.06.2012 08:54 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ite säästäisin aikaa ja rahaa tekemällä näin (12H-t) - (10H-t) =2H tämän laskukaavan esität sitten konttorilla + ehkä,,vaihtamalla 2H koneen venakopan. vai oikeestikko meinasit 2H:n alakertaan laittaa 12H-t kannen?? koska trafi ei anna lupia koska lupaa ei tarvita päätös tuli?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Paiskaa ne akselit alle ja tekniikka sisuksiin,tee levikkeet että renkaat mahtuu lokareiden sisään, varaa aika, tehomittaukseen, ja konttorille mars. Ja siellä selvittelet että akselit on samasta autosta mistä tekniikkakin.Ja se lappu mukaan missä sanotaan ettei sitä lupaa tarvita. Jos kaikki on muuten okei niin leima läpsähtää, ja ehkä muutama muutos prossa. Ja jos jännittää niin hoida tuo homma lappeenrannassa niin voin lähteä mukaan konsultoimaan/naureskelemaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Missä on F- tai 2F-moottorin paino? Kun kyllä se päälle 300 kg painaa niin 12H-T jää kyllä 20%:n sisään.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
taitaa painaa enemmän toi 2f kuin 12h-t moottori, asia on tehty nyt vaikeaksi jossain päin suomea. jostain syystä kun sitä ei haluta pitää vertailu moottorina kun se on bensiinillä käyvä. eli täysin eri autoja fj 40 ja bj40 .
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Löysin painot F-sarjan koneille: F 288 kg, 2F 273 kg. Eli kyllä se diisselin lohko kuiteski on eri paljo järeempi.
Mutta kuuluuhan samaan J4-mallisarjaan myöskin HJ45 324 kg painavallla H-koneella. On vaan eri tyyppikoodin takana, joten tarttis jotain vahvistusta Toyotan suunnalta. Edit: samaa tietoahan tuolla oli jo aiemmilla sivuilla tässä topicissa: Lainaus:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 27.06.2012 09:16 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
eihän tässä olis mitään ongelmaa ollukkaan jos olis todistus että hj-45 on samaa mallisarjaa. mutta kun ei toyotalta saa minkäänlaisia todistuksia.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
http://shop.cruiserparts.net/index.p...roducts_id=348
317 kiloa painaa 2f puoli moottori+vauhtipyörä jos tilaa |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan lava mukana ja pyöristetty lähimpään tasalukuun.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
om606 Geehen? | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 13.04.2023 18:47 |
Porttaali patikka evo II (Ens savut Om606:sta) | swamber | Maasturiprojektit | 271 | 25.11.2014 09:45 |
Myyty MB G 2+3paku OM606 aut. | Viideo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.03.2012 23:25 |
Myyty MB OM606 turbomoottori | swamber | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.07.2011 21:50 |
Myydään / Vaihdetaan mb om606 superisatsi | vetarosa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.12.2010 23:27 |