![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tänks
Lainaus:
Tosta listasta on nyt olemassa jonkinlaiset renkaat vaikkakin vain 205 eli lähes sirkkelinterät ja sitten löytyy noi manuaalilukot edestä. Takana LS. Panssarointia on vain tankin alla. Minnekä muualle sitä pitäisi laittaa ? Vaihtaa koneen edessä alla oleva muovilevy pelliksi? Jousitus on mitä on eli jäykkä taka-akseli. Maastotunkki on mielenkiintoinen juttu, en ole sitä oikein mieltänyt tarpeelliseksi, mutta auttanee miestä mäessä ellei ojassakin ![]() Takavinssistä ole haaveillut lähinnä siksi, että auto olisi tasapainoisempi, nyt keula kyntää syvällä ja perä leijuu. Toinen syy on toi metsurointi eli puiden veto ja konkeloiden kellistys ( voi olla ettei juurikaan tartte ). Ilmeisesti Hiluxista voisi saada jonkinlaisen off auton? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos meinaat napalukkoja niin niillä ei ole mitään tekemistä tasauspyörästön lukon kanssa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juu, tasauspyörästön lukosta en puhunut, tuo taka-akselin LS Lienee jonkinlainen kiinteän tp-lukon ja ihan horona pyörivän lukottoman perusnavan välimuoto ?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tasainen maasto, kasvattaa maastokelpoisuutta
![]() Kokemus on paras maastokelpoisuuden kasvattaja. Ehdottomasti
__________________
LC200 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mä laitoin kerran yhteen maasturiin ihan törkeen hyvät napalukot, niin eteneminen parani sikana! muuten auto oli vakio, mut noi napajupinat jeesas niin paljon ettei mitään tolkkua. En viitti sanoa mikä auto oli kysessä ette ala mikään taistelu parhaasta maasturimerkistä, mutta sen voin vaan kertoa että auton rakentelu kannattaa aloittaa kunnon napalukoista!
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Muuten uskon kyllä noihin napajuttuihin, omassa nimeltä mainitsemattoman merkkisessä autossa on nuo napikset ja kyllä meno paranee sikana, toisinaan jopa ihan karjuna ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ei ku se koko auto pitää vaihtaa ![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ni siks kantsii laittaa lukot napoihin ni voi lattaa navat lukkoon. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
![]() |
Luokat |
maastokelpoisuus, offi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sanotaan asiat niinkuin ne ovat | Marcus78 | Chit-Chat | 7 | 18.01.2010 00:35 |
Nyt on asiat mallilaan | VooDoo Jeep | Chit-Chat | 14 | 13.01.2010 22:53 |
asiat järjestykseen | joojootaa | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 29.07.2005 22:56 |
Miten paperi asiat hoidetaan vaihdetaan kierrejous | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 20.10.2004 21:35 | |
Asiat huonosti? | bono | Bullshit | 0 | 24.11.2002 15:51 |