![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Autuaita olkoon kaikki omassa uskossaan ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Minä kun en ole uskovaista sorttia, niin en oikein tiedä mikä oli kirjoituksesi varsinainen sanoma?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ottaapi noista mersumiesten höpötyksistä sitte selvää.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noo ihan vaan tuollainen väite että +500tkm 2l Tojo ilman kunnon huoltoa on kestävämpi mitä (mikä tahansa?) uusi kaupasta v. 2003 otettu Nissani. Pitäis jotain rajaa olla kuitenkin siinä oman uskon levittämisessä
![]() Yhdellä 2000 luvun alun nissanilla ajoin 360tkm ja mitään muuta kuin normaaleja huolto-ohjelmaan kuluvia osia vaihtamalla (suodattimia, öljyjä, nesteitä) eikä kuluttanut edes öljyä....vähän epäilen että mikä tahansa "heikosti" huollettu 2l tojo menisi noin miljoonan ilman mitään...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tojotan maine nyt vaan on saatu noilla vanhemman polven maamoottoreilla (C, 2C, L, 2L, B, 3B, 2H) jotka todellakin kestävät älyttömiä huonollakin pidolla, ei nuo uudemmat ole enää niin kestäviä, ne vaatii jo huoltoa. |
|
|||
|
|||
![]()
Jaa,
mä en osaa sanoa, kun oon itse ajanut tuon alla olevan 345 tkm lisäksi vain n. 1tkm, eikä oon vielä kone poksahtanut. ![]() Ajattelin huoltaa enkä odotella poksahtamista, mutta kun kattelin konetta, sen rakennetta ja sitä tehoa, joka tollaisesta on otettu ulos, niin eihän se voi muuta kuin kestää. Vertailun vuoksi mun paatissa on 2,4L turbodiesel, josta otetaan 150 hv ulos ja tuosta tohottimesta maksimissaankin vain 79 hv, joten ei oon vaikea ennustaa kumpi on tiukemmalla. ![]() En osaa sanoa Nissaneista mitään, kai nekin kestää jos ei tahallaan riko ja huoltaa ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
se mitä ei saa rikki on rikki
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Moottorin tiiviyden testaus | awd | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.03.2010 20:47 |
avattaren testaus | Ladybunny | TestZone | 1 | 06.04.2009 17:32 |
testaus | jeepwillys | TestZone | 0 | 04.09.2008 05:18 |
Suunnistus cup -rekisteröitymisen testaus | Mylppy | Chit-Chat | 17 | 28.04.2007 13:42 |
Record heaven testaus | mikk0 | URL | 3 | 31.01.2003 06:03 |