Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #51  
Vanha 26.01.2012, 22:09
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Muovi osien maalausta.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Mulle tuli juuri jätskikiskaan Moparin alkuperäiset Rubicon mallin lokarit. Tuuman alkuperäisiä leveämmät. Tarvitaanko muovilokarien maalaamiseen joku erityinen pohjamaali?
Jos ne on jo maalatut niin rasvanpoistolla pesu, karhunkielellä himmentäminen ja uudelleen rasviksella pesu riittää enen maalausta.

Jos ne on taas mustaa muovia niin, pesu ja rasvanpoistolla pesu, karhunkielellä himmentäminen, rasviksella pesu, sitten tarvii vetää pintaan muovitartunta jota saapi automaalikaupoista joko ruiskuun sopivana jotta kili kali pullossa olevana. Sitten harmaa hiontaväri jota ei tarvi hioa jos levikkeet on struktuuri pintaiset, sitten itse väri ja lopuksi lakka.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #52  
Vanha 26.01.2012, 22:10
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Mulle tuli juuri jätskikiskaan Moparin alkuperäiset Rubicon mallin lokarit. Tuuman alkuperäisiä leveämmät. Tarvitaanko muovilokarien maalaamiseen joku erityinen pohjamaali?
Voin frendiltä kysästä mitä haluis jos maalais sulle kans noi levikkeet.
En viitsinyt ees omaa ruiskua sotkea, kun se maalaa työkseen noita autoja ja osia niin hinta on kohdillaan eli ei oo mikään lista HINTA
Vastaa lainaten
  #53  
Vanha 26.01.2012, 22:21
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Jotenkin arvasin No, kunhan tietää mitä tekee, niin ei se voi vaikeeta olla. Molempien autojen / moottoreiden sähkökaaviot kun on niin sitten ei jää muuta kuin että antureiden virta-arvot suhteessa mittaustietoon on synkassa, niin a-VOT! Henkimaailman hommia sano (väri)sokea pappi kun sähköjohtoja tinasi!
Ei oo siitä kiinni etten ite osais vaan siitä kun autosähköasentaja tekee sen 5x nopeammin minä.
Olen kahteen autoon tehnyt kokonaan uudet sähköt ite ja aikaa meni tarpeeksi kauan, että ei jaksais taas
Laitan ite moottorin + laatikon ym paikalle ja kaveri käy ne sit kytkemässä niin se menee helposti päivässä niin ei tartte autoa seisottaa kauan
Vastaa lainaten
  #54  
Vanha 26.01.2012, 22:22
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Kiinnostaa


Ongelma on tallilla tuo pöly. Väkisin pölyyntyy. Kiinnostaa kyllä. Hommaanko värin itse? Edellinen on loppu, joten muutenkin pitäisi ostaa lisää.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #55  
Vanha 26.01.2012, 22:26
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Ongelma on tallilla tuo pöly. Väkisin pölyyntyy. Kiinnostaa kyllä. Hommaanko värin itse? Edellinen on loppu, joten muutenkin pitäisi ostaa lisää.
Ei tartte hommata väriä sillä löytyy värit
Eli kysäsen huomenna että mitä maksaa vai kuinka?
Vastaa lainaten
  #56  
Vanha 26.01.2012, 22:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Jotenkin en ihan helpolla mieltäisi tuollaista swappia helpoksi, kun kaikki miljoona johtoa sisältävät liittimet tuskin käyvät suoraan koneesta/PCM:stä kohdeauton vastaaviin liittimiin. Jos sitten on suoraan muutossarjaa erimerkkisten autojen ja/tai koneiden välillä, niin sitten OK, mutta että pitäs lähteä purkamaan liittimiä ja miettimään mihin mistäkin piuha pitää vetää, niin voipi tulla äitsykkää ikävä...
Koneen ja laatikon toiminnan kannalta ei tarvitse alkaa purkamaan juuri mitään tai yhdistelemään auton alkuperäisiä johtoja/ liittimiä luovuttaja- auton versioihin. Juuri siksi ottaa ne koko johtosarjat ja älylaatikot sulakkeineen releineen päivineen siitä luovuttaja- autosta niin sullahan on ihan stand- alone systeemi, ja voit repiä kaiken moottoriin ja vaihteistoon liittyvän alkuperäisen johdotuksen pois. Ei sinne periaatteesa jää silloin muuta kuin auton valaistukselle ja töötille menevät johdot. Tarttee vain virta- avaimelta saada tieto luovuttaja- auton sähköihin että pitäisi herätellä kone käyntiin Toki siellä täytyy tiettyihin paikkoihin saada +12V yms.. että ei se ihan niin yksinkertaista ole, mutta helpoimmalla pääsee noin.

Ongelma on sitten se, että jos haluaa saada alkuperäisen mittariston ja sen kaikki varoitusvalot toimimaan. Siinä ollaankin jo ihan eri tarinassa. Toinen ongelma on se, että onko luovuttaja- auton johtosarjat sen mittaisia että kaiken saa haluamalleen paikalle. Persiistähän nuo sähköhommat joka tapauksessa on nykyautoissa, liittimiä ja elektroniikkaa on niin pirusti

Noihin GM-> Jeep yhdistelmiin löytyy valmiita muutospaketteja sähköihin, ilmeisesi Fordeista ei koska eipä niitä toisella mantereella juuri kukaan käytä.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Ei oo siitä kiinni etten ite osais vaan siitä kun autosähköasentaja tekee sen 5x nopeammin minä.
Olen kahteen autoon tehnyt kokonaan uudet sähköt ite ja aikaa meni tarpeeksi kauan, että ei jaksais taas
Laitan ite moottorin + laatikon ym paikalle ja kaveri käy ne sit kytkemässä niin se menee helposti päivässä niin ei tartte autoa seisottaa kauan
Minulla meni jo metsäauton johtosarjan avaamisessa ja selvittämisessä jokunen tovi (pari talli- iltaa), kun revin sieltä kaiken turhan pois lopulta taisi jäädä vähemmän johtoja jäljelle kuin mitä otin pois, aikamoinen sillisalaatti oli tallin lattialla. Mulla helpottaa toki oleellisesti se, että tekniikka ei vaihdu ja koko mittaristo vaihtuu alkuperäisestä malliin Bilteman tai Motonetin mekaaniset mittarit

Meinastiko pitää alkuperäisen mittariston tuossa?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #57  
Vanha 31.01.2012, 21:06
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Koneen ja laatikon toiminnan kannalta ei tarvitse alkaa purkamaan juuri mitään tai yhdistelemään auton alkuperäisiä johtoja/ liittimiä luovuttaja- auton versioihin. Juuri siksi ottaa ne koko johtosarjat ja älylaatikot sulakkeineen releineen päivineen siitä luovuttaja- autosta niin sullahan on ihan stand- alone systeemi, ja voit repiä kaiken moottoriin ja vaihteistoon liittyvän alkuperäisen johdotuksen pois. Ei sinne periaatteesa jää silloin muuta kuin auton valaistukselle ja töötille menevät johdot. Tarttee vain virta- avaimelta saada tieto luovuttaja- auton sähköihin että pitäisi herätellä kone käyntiin Toki siellä täytyy tiettyihin paikkoihin saada +12V yms.. että ei se ihan niin yksinkertaista ole, mutta helpoimmalla pääsee noin.

Ongelma on sitten se, että jos haluaa saada alkuperäisen mittariston ja sen kaikki varoitusvalot toimimaan. Siinä ollaankin jo ihan eri tarinassa. Toinen ongelma on se, että onko luovuttaja- auton johtosarjat sen mittaisia että kaiken saa haluamalleen paikalle. Persiistähän nuo sähköhommat joka tapauksessa on nykyautoissa, liittimiä ja elektroniikkaa on niin pirusti

Noihin GM-> Jeep yhdistelmiin löytyy valmiita muutospaketteja sähköihin, ilmeisesi Fordeista ei koska eipä niitä toisella mantereella juuri kukaan käytä.




Minulla meni jo metsäauton johtosarjan avaamisessa ja selvittämisessä jokunen tovi (pari talli- iltaa), kun revin sieltä kaiken turhan pois lopulta taisi jäädä vähemmän johtoja jäljelle kuin mitä otin pois, aikamoinen sillisalaatti oli tallin lattialla. Mulla helpottaa toki oleellisesti se, että tekniikka ei vaihdu ja koko mittaristo vaihtuu alkuperäisestä malliin Bilteman tai Motonetin mekaaniset mittarit

Meinastiko pitää alkuperäisen mittariston tuossa?
Tarkotus olis että pysyis alkuperäset mittarit ja toimis vielä
Autoon tehään 3-4mm paksuset rosteripuskurit ja helmaputket, ja kiillotus vielä kaupan päälle.
Oon harkinnut sellasta että hiekkapuhaltais ton rungon ja sen jälkeen sinkitäis sen niin tulis aika makia ja kestävä
Vastaa lainaten
  #58  
Vanha 06.02.2012, 16:04
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Mitäs tälle rojektille kuuluu?
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #59  
Vanha 06.02.2012, 22:14
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Mitäs tälle rojektille kuuluu?
Odottelee tietoja 5.0L HO moottorin päästöistä
Rosteripuskurit rupee olee kohta valmiit
Tänään pitäis laittaa osia tilaukseen jenkeistä, että kestäis paikat paremmin
Vastaa lainaten
  #60  
Vanha 06.02.2012, 22:43
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Odottelee tietoja 5.0L HO moottorin päästöistä
Mistäs niitä on tulollaan, maahantuojalta?
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #61  
Vanha 07.02.2012, 19:01
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Mistäs niitä on tulollaan, maahantuojalta?
Jenkeistä, odottavan aika on pitkä varsinkin kun ei tiedä päätöstä
Vastaa lainaten
  #62  
Vanha 09.02.2012, 15:00
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Jenkeistä, odottavan aika on pitkä varsinkin kun ei tiedä päätöstä
Mahtaakohan niillä olla jenkeissä euro-normeista mitään havaintoa? Saksaan vaan kyselyä niin olis jo tullut moneen kertaan vastaus.
Vastaa lainaten
  #63  
Vanha 09.02.2012, 22:25
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Etuvetareiden HD ristikoiden vaihtoa, että kestäis kulman ajelut lauantaina
Tässä näkyy hyvin noi Y tukivarret


Kevyet hitsaukset noihin ristikon kuppeihin niin pysyy paremmin paikalla, kun noilla C-lipseillä on tapana lähtee irti rankemmassa revittelyssä


Eilen sain vihdoin tilattua tähän kippoon sähkölukon + paremmat vetarit taakse
Vastaa lainaten
  #64  
Vanha 25.02.2012, 18:30
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Jenkeistä tuli paketit jotka sisälsi seuraavat osat 30 uraset takavetarit, Eatonin sähkölukko ja laakerisarja



ja ei muuta kuin perää purkamaan


Mut eihän homma mennyt kuin elokuvissa vaan laakerisarja oli väärä niin jäi homma vaiheeseen.
Hvä ero noissa vetareissa vasemmalla uusi ja vanha oikeella, eli nyt pitäis kestää ( toivon mukaan )


välitys meni hyvin paikalle lukkomurikkaan ja muuten kaikki OK paitsi ne laakerit
Lukkosarja sisälsi kaikki muut paitsi laakerit


Maanantaina laakereita hakemaan niin saa Jeepin takas nippuun
Vastaa lainaten
  #65  
Vanha 25.02.2012, 21:30
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Mistäs puljusta putkahtivat?
Itse tilasin Jeeppiin 4x4 garagesta eteen lukon.
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #66  
Vanha 26.02.2012, 10:43
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Mistäs puljusta putkahtivat?
Itse tilasin Jeeppiin 4x4 garagesta eteen lukon.
4WD COMISTA www.4wd.com sieltä oon melkein aina tilannut Jeepin osat
Vastaa lainaten
  #67  
Vanha 01.03.2012, 19:22
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Ohjauksen päivitystä eli uudet HEAVY DUTY osat



uudet ja vanhat vierekkäin aik suuri ero paksuudessa



vanhat vielä paikalla


uudet paikalla mut kuva meni pilalle

5.0L V8 moottorin vaihto rupee näyttää siltä että ei muuta kuin paikalle laittamaan,
ens viikolla rupeen tilaa noita adaptereita moottorin ja laatikon väliin.
Moottori tulee kans jenkeistä kaikkineen hiluineen päivineen
Vastaa lainaten
  #68  
Vanha 10.03.2012, 18:27
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

No nyt on sähkölukko paikalla ja toimi hienosti kulman rymistelyn



ja uudet vetarit kesti myös hienosti



ja uudet ohjaus osat paikalla ja toimi hienosti, enään ei ohjaus vedellyt vaan auto meni sinne minne pitikin, vanhoilla ohjaus osilla auto oli vähän rauhaton ajaa mut nyt on JEES
ps ei tarvi enään ohjausiskaria
Vastaa lainaten
  #69  
Vanha 10.03.2012, 19:46
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Mitkäs ohjaushilut tähän meni? Himottais omaan vaihtaa samanmoiset, näyttää aika paljon fiksummilta kun käänteis-y-nerokkuudet XJ:n vakiot. Oliko sulla edessä D30 akseli?
Vastaa lainaten
  #70  
Vanha 10.03.2012, 20:21
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
No nyt on sähkölukko paikalla ja toimi hienosti kulman rymistelyn

ja uudet vetarit kesti myös hienosti



ja uudet ohjaus osat paikalla ja toimi hienosti, enään ei ohjaus vedellyt vaan auto meni sinne minne pitikin, vanhoilla ohjaus osilla auto oli vähän rauhaton ajaa mut nyt on JEES
ps ei tarvi enään ohjausiskaria
Kuis mukavalta toi lukko tuntu? Nopea kytkemään? Itellehän tuli samanmoinen mut en oo vielä eehtiny laittaa aksuloita auton alle.

Mites noi ohjaushilppeet, laitoit uudet muttet tehny over- the-knucklena ettei tökkis varsia kiviin ja kantoihin? Oon tilaamassa goferitin flip inserttejä millä on helppo kääntää (19mm:ksi knucklesta raidetangon päiden reiät, naputtaa kartioholkin reikään ja hitsaa kiinni).

Jos haluat niin otan parit ylimäääräiset. Tais maksaa huimat 20$ + kulut päälle
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #71  
Vanha 10.03.2012, 20:51
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Mitkäs ohjaushilut tähän meni? Himottais omaan vaihtaa samanmoiset, näyttää aika paljon fiksummilta kun käänteis-y-nerokkuudet XJ:n vakiot. Oliko sulla edessä D30 akseli?
Jamantilta ostin ja makso 249 euroo.
Orkkis etuakseli on paikalla eli Dana 30.
Vastaa lainaten
  #72  
Vanha 10.03.2012, 20:59
VooDoo Jeep:n Avatar
VooDoo Jeep VooDoo Jeep ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.05.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kuis mukavalta toi lukko tuntu? Nopea kytkemään? Itellehän tuli samanmoinen mut en oo vielä eehtiny laittaa aksuloita auton alle.

Mites noi ohjaushilppeet, laitoit uudet muttet tehny over- the-knucklena ettei tökkis varsia kiviin ja kantoihin? Oon tilaamassa goferitin flip inserttejä millä on helppo kääntää (19mm:ksi knucklesta raidetangon päiden reiät, naputtaa kartioholkin reikään ja hitsaa kiinni).

Jos haluat niin otan parit ylimäääräiset. Tais maksaa huimat 20$ + kulut päälle
Lukko toimi hyvin ja kytkeytyy nopeesti päälle.
Olisin laittanut yläpuolelle noi ohjaus romppeet mut toi apparinpuolen raidetangonpää on käänetty vinoon niin ei pysty laittaa
Minkä laiselle setille noi holkit on tarkotettu?
Jos saa tohon mun settiin niin miksi ei tilattais
Vastaa lainaten
  #73  
Vanha 10.03.2012, 21:08
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Lukko toimi hyvin ja kytkeytyy nopeesti päälle.
Olisin laittanut yläpuolelle noi ohjaus romppeet mut toi apparinpuolen raidetangonpää on käänetty vinoon niin ei pysty laittaa
Minkä laiselle setille noi holkit on tarkotettu?
Jos saa tohon mun settiin niin miksi ei tilattais
Ok, tämä selventää asiaa.

Niitä on kahta mallia, toiset on XJ/TJ/ZJ/MJ/WJ raidetangon pään kartiolle tarkoitettu (ja ties minkä muunkin), onko se nyt sitten 7* "viisteellä" oleva kartio, alku- ja loppuhalkaisijoita en pysty muistamaan. Mutta jos nuo Jamantin ohjaushilppeet meni sulle suoraan ilman kääntöpäiden tai sektorivarren muokkausta niin sitten ei ongelmaa.

Ne toiset on sitten tarkoitettu Chevyn C/K30- sarjan raidetangonpäille mitkä on paljon järeämpiä. Tuossa linkki ko. kikkareisiin:

http://www.goferitoffroad.com/products.htm

Eli tälleen (tässä WJ:n kääntöpäät, mutta idea sama), mukavan ylös saa raidetangon:



__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #74  
Vanha 11.03.2012, 21:02
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Missä kohtaa lähti taas mopo käsistä??
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #75  
Vanha 11.03.2012, 21:07
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Missä kohtaa lähti taas mopo käsistä??
Ei kai Okalla vielä mikään ole käsistä lähtenyt, alkuperäiset akselitkin on vielä alla ja auto katukilvissä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep wrangler -88 4.0l JSJ O/M/V Ajoneuvot 10 25.03.2010 10:34
Ostettu Jeep Wrangler YJ/TJ/LJ offroadjouni O/M/V Ajoneuvot 6 04.01.2009 01:10
jeep wrangler f250 Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 19:34
M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 hiski1 O/M/V Ajoneuvot 0 26.08.2007 21:03
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 2 14.02.2006 15:51


Sivu luotu: 16:32 (GMT +2).