![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Mites noi ohjaushilppeet, laitoit uudet muttet tehny over- the-knucklena ettei tökkis varsia kiviin ja kantoihin? Oon tilaamassa goferitin flip inserttejä millä on helppo kääntää (19mm:ksi knucklesta raidetangon päiden reiät, naputtaa kartioholkin reikään ja hitsaa kiinni). Jos haluat niin otan parit ylimäääräiset. Tais maksaa huimat 20$ + kulut päälle ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olisin laittanut yläpuolelle noi ohjaus romppeet mut toi apparinpuolen raidetangonpää on käänetty vinoon niin ei pysty laittaa ![]() Minkä laiselle setille noi holkit on tarkotettu? Jos saa tohon mun settiin niin miksi ei tilattais ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niitä on kahta mallia, toiset on XJ/TJ/ZJ/MJ/WJ raidetangon pään kartiolle tarkoitettu (ja ties minkä muunkin), onko se nyt sitten 7* "viisteellä" oleva kartio, alku- ja loppuhalkaisijoita en pysty muistamaan. Mutta jos nuo Jamantin ohjaushilppeet meni sulle suoraan ilman kääntöpäiden tai sektorivarren muokkausta niin sitten ei ongelmaa. Ne toiset on sitten tarkoitettu Chevyn C/K30- sarjan raidetangonpäille mitkä on paljon järeämpiä. Tuossa linkki ko. kikkareisiin: http://www.goferitoffroad.com/products.htm Eli tälleen (tässä WJ:n kääntöpäät, mutta idea sama), mukavan ylös saa raidetangon: ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Missä kohtaa lähti taas mopo käsistä??
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai Okalla vielä mikään ole käsistä lähtenyt, alkuperäiset akselitkin on vielä alla ja auto katukilvissä
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tää ollutkaan kevyttä pintaremonttia
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=7-EQQ...eature=related
ihan makoisat äänet tuosta fordinkin v8sista saa irti itellä kans olis tuossa wrangleri vanhalla kaasarikoneella ja miettinyt että mitä tilalle, uudempi 4.0ruisku olis ainakin päivitys...moparin oma 5.2 v8 taitaa työntää liikaa tehoja että saisi papereihin |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=NXLY2...eature=related pitää kuulua toi rätkytys se on kaiken A ja O ![]() ![]() PITÄISIKÖ MUUTTAA TOI OTSIKKO VAIKKA COWBOY JEEP:ksi |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaikka Jamantin sarja onkin vahva, niin kyllä sekin hajoaa, jos ajaa toistuvasti päin kiviä. Etuperän saa sentään suojattua panssarilla, vaan raidetankoa ei oikein millään järkevällä, kun on niin alhaalla. Sikäli, jos Chevyn orkkispalikat olisi edullisia, niin kai ne vois pikkuhiljaa vaihtaa... Ja katulailliseenhan ei kaiketi mitään ohjausosia saa hitsailla, ei edes kartioholkkeja...?
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Voi hitsin hitsi!
Pistettiin musse käymään niin eihän se käynyt niin kuin piti, eli ontuili kovasti. Auto on seissyt useamman vuoden ilman ajoa ja ilman kunnon käyttöä niin taitaa olla jotku paikat tukossa tai jotain muuta ![]() Tätä mussea ei tullut vielä ostettua kun hinta ja laatu ei kohdannut toisia. Tuolla jenkeissä olisi tosi vähän ajettu mussen 5.0L HO tekniikka mut toimitus aika on vaan niin pirun pitkä että ei tiiä mitä tekis ![]() Tuli tossa katottua ajan kuluksi noita remmiahtimia tohon Jeepin koneen päälle, oli ihan hyvät teho / vääntö käyrät noissa dyno testeissä. Taas joutuu laittaa mietintä myssyn päähän että mitä TEKIS. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Remmiä sille vaan!
Remmiahdin olis kyllä aika porno! Sellanen ehottomasti!!
t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Löytyykös semmosta remmiä, joka on E-hyväksytty päästöille? Muutoin pitää käyttää auto VTT:llä ja maksaa 2k€ päästömittauksista. Mitäs ne remmin tehokäyrät muuten lupas potkua, 300hp? Ei taida ihan saada ottaa kaikkia tehoja irti, kun menee +20% rajat rikki ja 1kW/7kg tehopainorajakin kummittelee.
![]() Samoja juttuja tässä itsekin pohdin, kun katselen kateellisena USA-poikien tuubivideoita isojen kasien asennuksista XJ:n konehuoneeseen. ![]() Nettiautossa on rutattu SRT-8 Grandi myynnissä melko edullisesti. Siitä tekniikka irti ja halpaan WK:hon kiinni, niin johan loppu tehonpuute! Laillista potkua 425hp ja varttimaili 13,2sek! Kyllä sutii, HÄ! ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep wrangler -88 4.0l | JSJ | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 25.03.2010 10:34 |
Ostettu Jeep Wrangler YJ/TJ/LJ | offroadjouni | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.01.2009 01:10 |
jeep wrangler | f250 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 19:34 |
M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 | hiski1 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.08.2007 21:03 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.02.2006 15:51 |