![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Niimpää...
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Mitä itse olen tota lukkoasiaa pohtinut niin ei saa tohon 7.25" etuperään lukkoa. Pitäs laittaa bensa v6 3.0litrasen 8" etuperä niin siihen olis saatavilla lukkoa.
|
|
|
|||
|
|||
|
tarkotin siis koko etuakselin laittoa tosta v6 pajerosta.
|
|
|
|||
|
|||
|
mutta onko gen2:sessa 7.25" etuperä?
|
|
|
||||
|
||||
7.25"
Dectanelle jo laittelinkin YVnä mutta laitetaan vielä tännekkin.
Mitsut ei itelle vielä niin tuttuja mutta pari Mitsun etuperää avannut ja mitannut... Eli -89 2.5TDic Pajeron ja -03 2.5TDic L-200 etuperät olivat minusta juurikin näitä 7.25" ja niihin on KAISER-lukko olemassa. Hinta tosiaan 790€ ja jos ehtii ennakkotilaukseen mukaan niin 10% alennus. Jos Dectanella ei oo lämmintä tallia, niin tuu käymään mun tallissa niin katotaan mitä se sun etuperä on syönyt. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Veikkaan kyllä että kaikissa Mitsun 2.5 diiseleissä on sama 7.25" etuperä, mutta parempi katsoa kuin katua. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Auto vaan nyt seisonnassa niin ei kehtaa ajella.. Mutta jos sulla on saumaa joku ilta niin tuu käymään ja mittaillaan tai uhraan kohtaloa ja ajelen sinne.. Mutta nosturia ei oo Edistäähän se sinun myyntiä ja saampahan ite varmuuden että mistä hankin lukon kunhan tulee sen aika Jos noissa malleissa on 7.25" niin tod.näk tässäkin, mutta mittaamalla selviää.. Mielelläänhän sitä näihin oman kylän firmoihin rahansa tunkee, niinku seuraavan vinssinki ostan tältä kylältä (x dyna) ja warni siirtyy takavinssiksi!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään hzj etuperä | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.05.2009 19:27 |
| Ln 110 etuperä | Ht35gte | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 21:41 |
| Etuperä | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.10.2008 10:38 |
| Etuperä? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.09.2005 20:01 | |
| Etuperä? | Chit-Chat | 15 | 19.02.2005 14:11 | |