![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Jos mulla olis laittaa 7 tonnia mönkijään, niin katselisin rinnakkain istuttavia. Ne on jo melkein auton korvikkeita. Tuulilasi olis talvella kova sana, eikä mikään vaikea toteuttaa edes. Mulla on kiinalainen mönkijä (Odes 400 4x4) jolla metsiä koluan. Edessä 25X10.00-12 ja takana 25X12.50-12 kummit. Täytyis ostaa vielä eteenkin bilteman ketjut.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
juu itellä oli polariksen Sportsman 800 efi vm.08 ja vikoja joita huomasin oli et koneen linjaus ei ollut kohdillaan (koneen etupukki heikko) söi variaattorin hihnoja
ilmanputsarin ja läppärungon välinen välikumi tippui pois paikaltaan.(ilmeni epätasaisena käyntinä) lataus jännite tai akku huono kun vinssasi ei ottanut kierroksia vaan röpelsi (ei saatu kuntoon takuuaikana) etumurrokset kalliit etuperä remontti takuuseen kun joku hieno mäkijarru ei toiminu (kallis jos joutuu maksamaan ite + nelivedon kytkennässä taisi olla jotain muoviholkkeja ja tappeja) mut muuten hyvä peli ajaa tais silloin olla markkinoitten isoin veto kyky kärrin kanssa. käy vaan omat vanteet (jako ihmeellinen) oikee 4x4 kun neliveto päällä joka pyörä vetää Viimeksi muokannut hj : 28.01.2012 03:15 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
700 Yammu, taattua Yamaha-laatua eli ei ole ollut mitään ongelmia, alkuaikojen sammahtelua lukuunottamatta joku on on korjaanunut putkistomuutoksella.
Ja ois muuten myytävänäkin! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() EDIT: se sais kuitenkin olla tieliikennemönkijä...
Viimeksi muokannut ärjyy70 : 28.01.2012 12:12 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mitäs porukka on mieltä Arctic Cat 500 4x4. Kokemuksia?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Meillä on 2004 450cc Yamaha Kodiak. Todella vähällä huollolla ja erittäin rankalla metsäajolla kestänyt 2500km. Mitään ei ole koskaan mennyt rikki. Tehoa tai painoahan ei mitenkään liika ole, mutta kyllä tuollakin Magnum Busteria kärryssä on vedelty.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
tälläisestä vaivasta on aikapaljon kuulunu polle käyttäjiltä
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Itellä sportmän 800 cc 08. Alussa 100h välein vaihdettiin takuuseen etuperä. Toisen perän jälkeen huomattiin et olen ajanu mäkijarru päällä. Eli käyttäjässä vika. Sen jälkeen kun opin käyttämään kampetta niin ei muita vikoja. Sen kuulu pollesta et varaosia joutuu odottamaan...Itellä toinen polle menossa ja tyytyväinen ollut, neliveto todella hyvä..päällä silloin kun sitä oikeesti tarvii..800 ehkä maastoon turhan painava kampe, Pienempi kampe kohtuu renkailla ajaa saman asian. 800 nen liikenteessä todella mukava kun vaan sliksit alla, pisin reissu 1000km, syksylle taas maastonakit alle ja mettään...monikäyttöinen peli.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Itsellä Can-Am 650 Outlander 2007 tieliikennemönkiä ja ei valittamista. voimaa löytyy riittävästi ja lumityötkin käy kätevästi auralla ja vinssillä. suosittelen canaa...
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Kokemuksia
Honda 420: +pieni ja kevyt käsitellä +laatu -tehoton -etuperän "lukko" Polaris 800 +Mukava ajaa metsässä -Rikki aina jostain -Rikki -Tehoton jos vrt esim 650 canaa Can am rene 800 +Hyvä monenlaisessa ajossa +Ei vikoja -Kova jousitus Can am 650 traktori +Teho +Varusteet +Can amin laatu (ei suurempia vikoja) - Ison kokoinen (mutta eikös isonkanssa pärjää aina ![]() Eli suosittelen Can amia, Polariskin on hyvä jos ei olis niin vikaherkkä, Hondakin on hyvä, mutta laitteet ei mielestäni ole tämänpäivän kehityksessä pysyneet mukana. Muitakin merkkejä varmaan yamaha ja cattikin on hyviä pelejä, ei ole vaan kokemusta. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jarrusta puhetta |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Vähän tuntuis siltä että mitä uudempi/enemmän ominaisuuksinen vehje niin sitä enemmän "vikoja" eli esim. mäkijarru, ohjaustehostin jne.
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Itellä -08 pollen 500efi traktori.
Nyt 160h mittarissa ja 4 ylimääräistä huolto kertaa on ollu esim. juurikin tuo etuperän mäkijarru homma. Mukava ajaa ja kaikin puolin ajopuoleen tyytyväinen. Muuten perus paskaa jenkki laatua. Jos nyt ostaisin tulisi yamaha. |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Mäkijarru tarkoitettu esim. kuorma päällä vaaraa ajettaessa. Laitetaan mäkijarru kytkimestä päälle, Sähköinen hydraulipumppu käynnisyy ja alkaa hydraulisesti jarruttamaan (näin muistelen huoltomiehen kertoneen), näin ei tarvi polkea jarrua kokoajan. Tämän kun jättää sitten tasaiasella ajolla päälle niin polttaa levypinnat piloille. Alkuperäisessä perässä muistaakseni 1.5dl:n öljytilavuus joten ei ole tarkoitettu kuin hetkelliseen käyttöön jotta ei lämpene liikaa.
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Ok. Eli taas yksi tarpeeton särkyvä lisä ominaisuus jonka voi korvata ajamalla etuveto kytkettynä.
Tuo oma 40000 km ajettu kawa on kyllä siitä hyvä että siiinä ei ole noita "ominaisuuksia" eli tönkköneliveto eikä muuta. Paitsi kitkalukko edessä joka ei tietenkään enää toimi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onko se takuu sit pelannut asiallisesti? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään 200cc mönkijä,50cc mönkijä, Solifer scode.. | MakeO | O/M/V Muut | 13 | 30.11.2011 19:11 |
| Ensimmäinen maastoauto | smos | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 07.01.2010 08:05 |
| Jee, ensimmäinen bannaus | LaaLaa | Chit-Chat | 8 | 13.04.2005 06:46 |
| Ensimmäinen ajokerta? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.05.2004 11:20 |
| Ensimmäinen ps.com uneni | Hippiäinen | Rakas Päiväkirja | 2 | 30.11.2003 10:55 |