![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
käyttöauto pääasiassa, mutta tarkoitus olis sillon tällön käydä jossain möyrimässäkin. lukko ei mee päälle ainakaan pihamäkeen kurvatessa(sisäkurvin pyörä lyöö joutavaa) pitäisköhän antaa lisää jenkaa vaan jos se sit sieltä heräis? näkeekö sen jotenkin sieltä perän kannen alta jos sinne kurkkaa, että onko siellä ylipäätään mitään lukkoa vai onko siinä vaan joku vika... on nää tasauspyörästö hommat vielä vähän hakuses ku ei ol enne ollu minkään sortin maasturia saatika ameriikan tuotetta...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä Blazeriin on ihan oikeaa lukkoa ollut tehtaalta, jos G80 optio on ruksattu. katso stikkeristä siitä keskikonsolin kannen alapuolelta
Ongelma noissa on että liian painavaan ja tehokkaaseen autoon on laitettu liian pienet ja kevyet perät, sitten noi lukotkin lentelee pitkin teitä Tossa animaatiota: http://www.youtube.com/watch?v=tTGZOJQQBeE&NR=1 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
100rpm pyörintänopeus ero (jonka toi lukko vaatii kytkeytyessään) PYÖRÄSSÄ on aivan liikaa oli sitä tehoa kuinka vähän ja kuinka kevyessä autossa. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
no sit ei ole sitä lukkoakaan takaperässä...
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
G80 optio tarkoittaa käkikello lukkoa ja sen kanssa ei saa käyttää lukkoperä öljyä. Siellä on pienet kitkalevyt jotka menevät pialle jos käyttää lukkoperä öljyä.
LOCKING DIFFERENTIAL (G80) LUBRICANT SERVICE INFORMATION #90-4-103 - (Jan 4, 1990) VEHICLES AFFECTED: ALL LIGHT TRUCKS EQUIPPED WITH G80 REAR AXLE ALL YEARS GMC does not recommend the use of any limited slip additives in light trucks with G80 axles. Rear axle additives delay the engagement of the locking mechanism and may decrease axle life. The recommended lubricant for all light truck rear axles, including G80, is SAE 80W-90 GL5 (GM part #10950849). Trucks exhibiting rear axle chatter should be drained and refilled using the rear axle fluid indicated. Tollanen löyty gm sis ohjelmasta ja ymmärsin että toi tarkottaa että ei suosittele lisäaineita. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla 10 pulttiperä jopa 7.5" lautaspyörällä, ja muutkin rattaat ja laakerit on ku rannekellossa.
Se räkäsee kyllä reilu 2tonnin autossa muutakin kuin hampaat mäkeen, ainakin jos 350 koneella. Ensin kukkuu käkikello |
#9
|
||||
|
||||
![]()
sen verran korjausta että 8.5" lautaspyörällä eli d44 kopio 7.5" on henkilöautomurikka
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
nimittäin jos tuo lukkiutuminen epäonnistuu, niin hammaspyörät hukkaa hampaansa, mutta toimii senkin jälkeen huonona kitkalukkona. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep xj pinionin stefan vaihto ? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.06.2010 19:46 |
Lj:n takaperän pinionin laakerit? | -Stedt- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2010 21:31 |
Ostettu HJ-60 pinionin laippa | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2010 10:24 |
HJ60-HJ61 pinionin laipat ja kardaaniasiaa | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2010 20:06 |
HJ murikan/pinionin krymppiholkin uudelleenkäyttö? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.10.2004 10:04 |