Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 12.07.2011, 18:02
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Siis minulla verrokkeina Insa Sahara ja Fedima Extreme, eli sama kuvio lukuunottamatta Fediman kylkipaloja.
Juu, kyllä kyllä. Ajattelinkin asian pidemmälle, eli Siroccojen kumiseokseen, johon HRD jo vastasikin.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Omasta mielestä nykyisin alla olevat sirocot pitää talvella liukkallakin paremmin kuin saharat, tai ainakin uusina piti. Silloin kun nappuloiden reunat on vielä terävät, niin pitää, vähä kun pyöristyy, niin alkaa lipsua. Itse kumia en kovaksi sanoisi.
Sikäli pitävinä vaihtoehtoina olisi Insan Saharat ja Fediman Siroccot, ei Extremet, MOT
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
Ostetaan ostetaan bfg at 235/75/15 rengas jossa hyvä pinta Rekisteröimätön O/M/V Renkaat ja vanteet 0 19.11.2010 18:51
Mikä hyvä aihio käyttöoffikseksi? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 44 05.11.2008 17:50
Mikä olisi hyvä rengas? illu2 Tekniikka & Jutustelu 25 08.01.2007 05:17
Mikä olis hyvä nimi T:mi:lle? SamiN Chit-Chat 32 24.12.2005 10:30


Sivu luotu: 22:26 (GMT +2).