![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Omakohtaisesti voin sanoa, että leikkamalla boggerin isot ja keskikokoiset nappulat poikki, ei sivuttaispito häpeä irokille, pippelin bullistajalle tai muullekaan MAASTOrenkaalle. Leikkaamattoman pokkerin sivuttaispito on kehno vain nuoskalumessa ja savessa. Vetopito on sitten huomattavasti parempi kaikkialla muualla ja erityisesti iso kulmahammas haukkaa pitoa yllättävistä paikoista kuten niljakkaista juurista jne.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tämmönen löyty arkistojen kätköistä, toi ylempi leikkaustapa ois varmaan sivuttaispitoa tuova...? http://forums.offipalsta.com/showthr...kaus&page=2#43 Leikkausta vois varmaan soveltaa myös Brutaleihin, vaikka moisen uutuuden toimivuus ja leikattavuus on vielä kokemusta vailla... Tämmöstäkin löyty: http://forum.ih8mud.com/chit-chat-se...-works.html#10 Surffailtuani vielä lisää löytyi kaikennäköistä leikkaustapaa, jopa sellaista jossa pikkunappulat leikataan kokonaan pois. Sillä tulee kuulemma järkyttävästi lisää mutapitoa. Pitäsköhän sittenkin hankkia vain pökkyrät ja alkaa tekemään rohkeasti omaa kuviota...
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 06.07.2011 00:33 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Yksi tapa on leikata pikkunappuloista 2/3 pois ja jättää vain renkaan keskelle pienet pätkät satunnaista maantieajoa tasaamaan. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Tekeekö INSA TURBO SPECIAL TRACKillä mitään?
Hinta olis kohtalainen.... kun 16"set on aika suolasen hintasia yleensä. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tästähän tulikin oikein viriili topiikki! Hienoa!
![]() ![]() ![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Pittbullien hankinnasta taidan luopua, kun pitäs hommata 10" vanteet (pienin leveys 13,5") ja on sitten niitä pysymisongelmia sun muita juttuja.Sciroccot saisi 630€ ja on sama kuvio kuin Special Trackissa. Vaikka 31" versio onkin, niin on 32" tod. kooltaan ja isompi myös kuin nykyinen Sahara. Kuulostellaan nyt mitä mielipiteitä muilla olisi, kun tähän asti on tullut repullinen kommentteja ja uusia ideoita. Kumma sinänsä, ettei tälläistä topiikkia ole ollut vielä aiemmin... ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
BRUTALE, BRUTALE, BRUTALE ![]() ![]() ![]() ![]() Lähet tänään hakee offivarusteesta, niin mennään viikonloppuna testailemaan
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Simexiä löytyy 32x10,5x15 sama kuvio kuona special trackissä, olisko se mitään. Todellista kokoa tietty ei saa kuin mittaamalla. Sit isompaa special trackkia löytyy, 285x75x16 jos vanteet hommaat.? Mut toi tais olla 34" eli mahtuuko pyörimään?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Tarttis vielä autoa vähän korjailla kevään Punkan reissun jälkeen ennen liikenteeseen ottoa, kun muuten poliisitkin nauraa kuset housuihinsa. ![]() Mutta kiitos kuitenkin ajotarjouksesta. Näillä kulmin ei ole jostain kumman syystä ollut ajotapahtumia yhtä paljon tänä kuin viime kesänä. (wink, wink)
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Käyttäjien mukaan pitybull Rockeri päästää ilmaa vanteen ja renkaan välistä kun matalapaineinen rengas joustaa ja kylki rypistyy, esim kiven tai kannon yli ajaessa. Jotenkin tuo kyljen rytistyminen jatkuu renkaan jalkaosaan asti ja sitten kumin ja vanteen välistä suhahtaa ilmat kuubaan. Tohon ei vanne oikein auta vaikka olis mitä humppia ja missä kohdassa vaan. Mut toivottavasti offipalstaajilla pysyy kumet vanteella ja ilmat sisällä.
Ja onhan pitbulleissa valmistajan mukaan tärkeinä ominaisuuksina joka mallissa teksasin osavaltion muotoisia nappuloita, erilaiset tekstit renkaiden eri puolilla joka on "cool" sekä monelaisia "tire tattoo" kuvioita kyljessa. Elikkäs aika gangstat kumekset jokatapauksessa! Ja alkuperäisen kysyjän autoon ehottomasti brutalet niin saadaan käyttäjäkokemuksia niistä! |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mikäli oikein käsitin tämä vanteelta lähtemisongelma ilmenee kahdessa autossa ja niissä on Cragarin vanteet joissa humpin ja vanteen reunan väli kapeampi tai sitten halkaisijassa eroa muihin vanteisiin. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Edelleen kysyn, että jos boggeri on (vaikka sitten leikattuna) niin erinomaisen hyvä, niin miksi niitä ei sitten näe suurimmassa osassa jenkkien rock- crawlereita? Osa niitä käyttää, mutta harva, eli suurimmalla osalla jotain muuta rengasta alla. Sen sijaan mutakisoissa taitaa olla suurimmalla osalla boggerit. Luulisi senkin kertovan jotain?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| Ostetaan ostetaan bfg at 235/75/15 rengas jossa hyvä pinta | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 19.11.2010 18:51 |
| Mikä hyvä aihio käyttöoffikseksi? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 05.11.2008 17:50 |
| Mikä olisi hyvä rengas? | illu2 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 08.01.2007 05:17 |
| Mikä olis hyvä nimi T:mi:lle? | SamiN | Chit-Chat | 32 | 24.12.2005 10:30 |