![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mites se meni semmosessa vanhan mallisessa latauksen"tolppasäätimessä"?..katkasko se latauksen kun akku oli täysi?.Voiskohan semmosesta patentoida silleen jotta se maadottas moottorin sammutuspiuhan?... Viddu kun on aikaa kun viimeks semmosten kaa tuli puuhailtua...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
|
#3
|
||||
|
||||
Kokemusta
Aikoinaan tein tuollaisen vanhasta ruohonleikkurista ja fiat 127 laturista. Ei jaksanut ruohonleikkurin moottori pyörittää. Sain hommattua 5hv moottorin ja sitten pelitti.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vinkkejä kaivataan, LJ:n etulevyjen vaihtoon. | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.05.2008 17:47 |
| jimny vinkkejä kaivataan... | hutta | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 08.11.2007 09:14 |
| vinkkejä kaivataan!!! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.05.2007 21:58 | |
| Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
| LJ/RJ vinkkejä kaivataan | pee | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.10.2004 19:43 |