![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Aika nihkeesti ottavat tehoa koneesta ulos. Navarassa on se 2.5 pannu mistä otetaan muistaakseni 170hv tehoa. Perussettinä tuossa uudessa Hiluxissa ei muutu muu kuin ulkonäkö. Edelleen pienin kantavuus ja vetokyky muihin verrattuna? Itse uutta Navaraa ja Hiluxia ajaneena ihmettelen miten kukaan haluaa Hiluxia. Toki se on halvempi, mutta Navara on paaaaaaljon parempi ajaa ja sieltä löytyy sentään potkua koneesta. Ja muutoinkin Navara on paljon releemmän näköinen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt täytyy taas kommentoida miksi nerdo on taas tunnettuna tojon vihaajana haukkumassa tojotaa . Etkö nyt vois jo olla hiljaa vai ootko yksin kertaisesti niin t..... että et voi? Topikissa esitellään uutta fecelift hiluxxia eikä hevon vitun nevadaa eikun navaraa jos et huomannut. aaaaaaaahhhhh jo helpotti
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Vain koppa muuttunut ja mikään muu ei muutu? Melko nihkee esitys. HURRAA TOITSU!! Olisivat nyt tehneet noille moottoreilleen jotain ja samaten lisänneet kantavuutta ja vetokykyä, mut eih. Tampiot suomalaiset ostelee niitä ihan vaan sen takia kun ne on toitsuja, mut lava ei kanna mitään ja perässä ei saa vetää kuin jarrutonta kärryä jos sitäkään..
Katsohan piruuttain kaikkia toitsun kilpailijoita ja kerrohan kenellä muulla on yhtä vähän tehoa, kantavuutta ja vetokykyä kuin toitsulla? Tosin sitä en kiellä ettei tuo uusi koppa olisi nyt paremman näköinen kuin vanha. Mut vois sille muullekin tekniikalle jotain tehdä. Eikä muuten päde tuohon uuteen hiluxiin se tekniikka kestää toteemus. Se ei nimittäin kestä ;-) Varsinkin kun mennään lavan kantavuuden ja vetokyvyn äärirajoilla niin laatikko porsii ja peräkään ei kestä. Tutun vuoden 2009 hiluxissa on kolmas laatikko menossa ja toinen perä. Joten noiden suhteen toitsu on laskeutunut muiden tasolle. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ei mee jakeluun
Nyt et ymmärrä tarkoitustani.MIKSI haukut tojotan omistajia
![]() No nyt taas ei huvita mikään ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Palsta on täynnä tampioita toitsun omistajia minkä elämän tehtävä on ylistää sitä mätää paskaa. Sinällään outoa että kukaan ei vielä tähän topikkiin ole kehunut kuinka tuolla uudella hiluxilla veivataan miljoona ilman että sille tehdään koskaan mitään huoltoja. Nuo on ne yleisimmän toitsu kehut. Ehkä ne jopa päti noihin vanhoihin paskoihin, mutta ei enää näihin uusiin.
Herääkin kysymys jos topikkia ei saa kommentoida niin minkäs ihmeen takia tänne edes tehdään joku topikki missä mainitaan uuden faceliftin tulosta? En edelleenkään ymmärrä miksi kukaan ostaa uutta hiluxia, koska sen speksit on vaan niin huonot kilpailijoihin nähden ja ei niiden laatukaan kovin kehuttavaa nykyään ole muihin kilpailijoihin nähden. Katso itse ihan piruuttain sen kilpailijoita. Ei pelkästään Navaraa. Itse vaan olen Navaraa ajellut ja kyllä se on huomattavasti mukavampi peli kuin hilux, jota on myöskin ajanut. Ihan mielenkiinnosta haluaisin käydä tuota Amarokkia testaileen, mut enpä tunne ketään ketä sellaisen olisi ostanut. Taitaa issu vaan olla aikamoinen jojota lover. Perseeseen tatuoitu toitsun merkki ja rinnassa isolla i love my toitsu. Kyllähän se vituttaa kun kaikki ei ylistä sitä rakasta automerkkiään ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tässä kohtaa sun on paras miettiä miten henkilökohtaisesti sä haluat ruveta tätä ruotimaan sillä en Kattele hetkeäkään tollasta mollausta. Pidä miellessä että sä et ole vain nicki täällä sillä sulla kroppa jonka pitää kantaa sanansa. Anteeksi pyyntöä odotellessa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän tuokin ihan asiansa ajava vekotin ole, varmasti vähän varusteltuna ihan hyvännäköinenkin vielä.
Töissä joutuu muutamalla vanhemmalla Hiluxilla ajamaan niin onhan niiden ajoasento vähän erikoinen, kun saa istua lattialla jalat suorina. Toivottavasti saisivat vähän korjausta esim pieni penkin nosto. En tiedä sitten millaisia lie nuo kilpailijoiden mallit, pitäis joskus käydä koeajolla jos sattuu kohdalle mahdollisuus. Mutta ainakin tällä suunnalla valtaosa uusista ja vähän vanhemmistakin hiluxeista on konekuskien ajokkeja, ja ainoat asiat mikä monille firmoille on tärkeää on halpa hankinta hinta sekä että kantavuus riittää 100-500litraiselle polttoaineastialle. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tuntuuko kenestäkään muusta tämä komentti Nerd-O:n postaamana koomiselta?
__________________
J120 -05 A/T Ex - HJ60 -83 Ex - HJ60 -81 |
#11
|
|||||
|
|||||
![]()
Voi voi teitä toitsu miehiä. Lukekaahan tämä ensimmäinen kommentti minkä minä siis kirjoitin
Lainaus:
Issu taas näytti ottavan herneet nenään siitä kun en ylistänyt toitsun teknistä puolta. Eipä sitä näyttänyt kiinnostavan muu kuin ulkonäkö. Melko usein sitä tekniikkaa päivitetään jotenkin. Miten tuossa ensimmäisessä kommentissa on haukutta hiluxia ja toitsu miehiä/naisia? Kaikki pitää kuitenkin paikkaansa vai voiko joku väittää toisin? Joten edelleenkin miksi porukka haluaa ostaa noita hiluxeja? Ja mikä tuossa kohtaa on se vittuilu toitsumiehille?!? Vetäkää nyt itsenne jojoon jos tuollaisesta pitää lähtee vinkumaan, koska tuostahan se lähti. Edelleen olen siis ihan oikeasti ajanut tuollaisella hiluxilla ja navaralla, joten on ihan oma kohtaista kokemusta kummastakin laitteesta. Tässä piruuttain seuraava viesti Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
![]() Mitähän tuo BJ andy tarkoittaa Navaran rasitteella? Eikä tuo 2009 hiluxi kyllä vedä sitä mitä lupaa, koska siinä hajoaa vaihdelaatikko ja perä. Näin ainakin tuossa yksilössä mitä minä olen ajanut. Alle 100tkm ajettu peli, kolmas vaihdelaatikko ja toinen perä menossa. Se ei vaan kestä sitä että lavalla on tavaraa ja perässä on traileri. Ja kyseisellä kaverilla on aikaisemmin ollut L-200 mitsu. Tais olla 2005 vuosimallia. Siinä ei hajonnut laatikko tai perä vaikka edelleen lavalla suurin piirtein sama määrä roipetta ja samainen kärrykin perässä. King-cap kesti myös. Se tais olla joku 90-luvun lopun malli. Sitä edeltävä hiluxi, joka tais olla vm.1990 tai jotain kesti myöskin. Mutta sen ongelmana oli taas ettei se kulkenut yhtään mihinkään jos kyydissä oli jotain. Ja mitä tuohon Navaran vetokykyyn tulee niin itse vedin sillä n.2500kg painavaa traileria perässä, jota ei muuten saa hiluxilla vetää. Ei sen vetäminen ainakaan ongelma ollut. Soppaa se kyllä söi, mutta johtui ehkä siitä kun sitä tuli poljettua aika paljon. Se vaan on niin juhlaa kun nokalla on sitä tehoa ![]() Joten Mutamies, Iirosika, ugly-hj ja profi. Perustelkaas vähän tuota hommaa hieman tarkemmin. Musta vaan tuntuu pohjalta on vähän nihkee perustella ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aika kallis FACELIFT | k81 | Chit-Chat | 2 | 09.01.2010 15:00 |
maailmanloppu 2012 | HV | Chit-Chat | 5 | 18.01.2009 14:30 |
LJ-70 facelift perämurikoista | jampeli | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 05.09.2007 12:13 |
FACELIFT + more tuning | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 18.08.2005 13:53 |
Facelift? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 15.07.2004 14:46 |