![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt on kyllä tultu siihen tulokseen, että en taida tästä autosta luopua. On se niin mahtava menemään maastossa sekä maantiellä, loistava monikäyttöauto. Täytyy myydä vanha käyttis pois, niin ei tarvitse kahta autoa säilytellä turhaan ![]() Taitaa vähän serokee tiputella nesteitä pikkuhiljaa, jakolaatikosta ilmeisesti tulee hieman atf:ää pihalle, onko tuo takakardaanin etupään häntäkappale yleinen vuotokohta? Auton mukana tuli joku stefa, jonka luulen olevan siihen. Onko siinä häntäkappaleessa muita tiivisteitä, joita kannattaa vaihtaa samalla, kun sitä häntää alkaa purkamaan? Myös moottoriöljyä tuppaa hieman vuotamaan, onko näihin jotain yleisimpiä vuotokohtia? Kampuran takastefa näkyisi olevan yleinen, mutta en usko sieltä vuotavan, sillä lohko on ylempääkin öljyinen, ei varmaan tekisi pahaa aloittaa vaikkapa venakopan tiivisteestä. Minkälaisia tracksion bareja näihin on ollut saatavilla? Omassa autossa näyttäisi olevan pallonivelellä oleva, jonka toisessa päässä on pituussäätö. Jamantilla näyttäisi olevan tuo vakiotanko ilman pituussäätöä ja se korotettuihin tarkoitettu puslapäinen sitten pituussäädöllä, tähän tankoon taas ei oman auton korotus ohjeistuksen mukaan riitä. ![]() Siitä yksi kuvakin autosta. Pistetään päivitetympää kuvaa, kun on auto maastoväreissä ![]()
__________________
Nykyinen Toyota Land Cruider KZJ90 3.0TD Entiset Jeep Cherokee Sport 2d 4.0 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Venttiilikopan tiiviste sekä öljynsuodattimen jalka ovat aika yleisiä vuotopaikkoja, kampuran takastefan lisäksi. Muistaakseni siinä häntäkappaleessa ei ole kuin yksi stefa, oliskohan ollut niin että jakolodjun ja häntäpalan väliin laitetaan tiivistemassa tjsp..
Se ei ole traction bar, se on track bar mikä edessä pitää akselia paikallaan ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Täytyypä metsästää jostain renkaat siihen jalkaan, ovat ilmeisesti vaihdettavissa? Täytyy katsoa auton mukana tulleesta stefasta varaosanumero, jos sopisi siihen häntäpalaan.
__________________
Nykyinen Toyota Land Cruider KZJ90 3.0TD Entiset Jeep Cherokee Sport 2d 4.0 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Voin vilkasta noista joskos siellä olis useampi kuin yks stefa mutten usko. Joka välissä siellä oli liimat. Edit: Ei tuossa näyttäny olevan kuin yks stefa siinä aivan hännän päässä. Muissa väleissä tiivisteliimat. Viimeksi muokannut mparty : 28.05.2011 17:20 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Nykyinen Toyota Land Cruider KZJ90 3.0TD Entiset Jeep Cherokee Sport 2d 4.0 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Tankin anturiongelmasta
Tuo polttoainemittarin väärinpäin näyttäminen johtuu siitä, että tankissa on uudemman XJ:n anturi/lähetinosa.
87-90 mallien anturiyksikön toiminta muuttuu päinvastaiseksi vuosimallin -91 kohdalla. Tuo kiesihän on nykyään mulla. Nyt siihen tarvitaan suhteellisen nopeasti uusi polttoainepumppu. Hyllystä löytyy yksi uusi P72 pumppu, mutta se on paikalleen aivan liian pieni. Lieneekö paketissa sisällä väärä pumppu, kun tuon P72:n pitäisi epämääräisten tietojen mukaan olla sopiva. . . . |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Jeep Cherokee Xj | pastirolli | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.05.2010 13:41 |
Myyty Jeep Cherokee | Rompe1 | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 09.02.2009 22:37 |
Myydään Jeep Cherokee -89 4.0 | JPK | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.10.2008 17:24 |
Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |