![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Voi jehna.. täähän ei vissiin ole kuin sadastuhannes ostanko vai enkä HJ vs. pajero.. Kerran huoltoauto = aina huoltoauto eikä muutu miksikään ilman verojen maksua oli se sitten se auton raato vaikka kullasta naputeltu ja hunajalla verotettu, Huoltoauto -> henkilöautoksi niin verottaja läppäsee autoveron maksuun ja summa on se mikä siinä autossa oli veroa uutena ensirekisteröintihetkellä, ei tämänpäiovän taulukoiden mukaan. Vittuko tätäki jauhetaan 3 krt/vko..... HJ on tojota ja se o iha vitun jumala ko se o tehtaalla jo täyfdelliseksi raksattu offiautoksi, tossaki o boggerit ja vinssit eessä takana ja katolla ja takapenkillä, turpo fixattu -95 ja ei oo ajettu ku 809 tkm ja vaan 12K€.. halapa.... ja pajero o se runkkari missä ei mikää kestä eikä tota tojoakaan oo hitsattu ku puskureiden välistä vaan 30 vuotta.... Aloittajalle. SE auto tulee sulle, sun käyttöös.... tee se valintas ihan sen perusteella eläkä sen perusteella mitä netissä kerrotaan... Tai jos haluut paskan pajeron jolle ei viim n. 100 tkm aikana oo tehty ku perushuollot niin osta toi mun raato pois... saat sen vaan halvalla vaikka 30 K€ in cash.... Jarrut siinä jo vähä vinkuu ku o orkkispalat vissii lopussa... ottaisko unta vai kaljaa....
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa tapauksessa kyllä ehdottomasti pajeron puoleen olisin ihte, varmasti ajomukavuus vähintään tuplaten parempi ja kun ei sillä paljo soratietä kauempana ilmeisesti käydä. Jos kuitenki pitää vähän käydä jossain tien paremmalla puolen, on tuommonen vakiokuntoinen lukoton HJ auttamatta todella, sanoisinko vähintäänkin surkea soratien ulkopuolella. Moottorin / muutenkin voimansiirron puolesta tuo hj on suhteellisen varma kampe, jos ihan vakio rengastuksella mennään, pajerosta ei siltä saralta ole henkilökohtaista kokemusta.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itsehän se kannattaa käydä koklaamassa kummasta tykkää, se voi olla ihan kumpi tahansa.
Turhia ennakkoluuloja tuskin kumpaakaan kohtaan kannattaa nettikirjoittelusta ammentaa. Pajeron puoleen itsekkin kallistuisin jos nuo ovat vaihtoehdot. 10 vuotta uudempi auto, ja ajettavuudeltaan aivan erilainen, eikä silti kyllä vakiona häpeile vaikio HJ:lle metsässäkään yhtään. Jos ei meinaa lyödä valtavia renkuloita alle ja korottaa metriä, niin Pajero puoltaa silloin paikkaansa erinomaisesti. 2Gen mallissa on voimansiirto kauttaaltan vahvempi mitä ykköskoppaisissa oli, eli ei kyllä varmaan laatikko leviä sen kummemmin mitä muissakaan yleisesti. Noin on taas noita essonbaarin juttuja. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kallistusin kanssa pajeron puolelle, ei se hj:n voimansiirtokaan ole ikuista
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hoojii 60 ei käynnisty!? | maurichia | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 23.01.2011 12:22 |
Myyty Hoojii 60 -84 | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.10.2010 07:35 |
Myyty HooJii 60 -84 osina | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.10.2010 21:41 |
Myyty hoojii | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 05.09.2009 17:08 |
M:Hoojii 60 paku | Humu | O/M/V Muut | 16 | 06.03.2005 11:28 |