![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tyyppikilpi rintapellissä ainakin väitti laatikon tyypiksi G52. Eli meneekös tuohon LJ:n laatikko "bolt-on"? Sitten jos rupeaisi osiksi pilkkomaan, niin käykö muista laatikoista sisuskalut? Esim. Hiacen G55:sta?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
taitaa olla se kytkinkoppa erilainen.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eli se kauluksen pulttijako erilainen laatikonkin puolelta, vaikka pitäs olla sama loota?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
LJ:ssä iso laatikko (R150F) ja RJ:ssä pieni (G52). Eli kytkinkopan pulttijako laatikossa erilainen.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_R_engine#22R 80-luvun lopun jenkki hiluihin ja 4runnereihin sai 22r-te konetta, sen perässä ol sitten r150 lootaa (ellei ollu automaatti). Eli semmosesta autosta ku kytkinkopan onnistuu saamaan niin saa Lj:n lootan Rj:n koneeseen kiinni pulttoomalla.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eipä oo kummonen ero, http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_R_transmission
Kerran LJ:n laatikossa on ykkönen 3.830:1 ja Rj:n laatikossa 3.928:1??? Mites se nyt noin voi mennä? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Samaa sanoo tää sivu: http://www.marks4wd.com/vehicle-info...dera-info.html |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan o:sj 413 jakolaatikko | mjp83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.10.2009 22:16 |
| Ostetaan sj 413 jakolaatikko | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.07.2009 21:21 |
| Ostetaan HJ jakolaatikko | Eissi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.11.2008 12:47 |
| Jakolaatikko | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.08.2006 16:51 |
| m:jakolaatikko | O/M/V Muut | 0 | 10.02.2003 09:05 | |