Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.03.2011, 10:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.03.2011, 10:14
Puska-suska:n Avatar
Puska-suska Puska-suska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.10
Sijainti: Helsinki, Veräjämäki
Viestit: 101
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
Ei näykkään, koska se maasturi on otettu mukaan sinne lenkkipolulle.
__________________
Suzuki SJ410 -83
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.03.2011, 10:21
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Minun maasturi on aina parkissa punttisalin ja golf-kentän liepeillä.
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2011, 02:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Talking

Erästä "vanhusta" lainaten ne on KAIKKI ihan paskoja!!! NO mut mun mielestä joissain on vähemmän vikoja???!!!
Niko69 taas nyypinä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.03.2011, 22:14
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Hei teillä on ihan väärä asenne! Ainoastaan to edellinen nyybi on oikeassa, kerro numero niin täältä tulee yx ääni enskuussa.

Lähtökohta on se, että kaikki on ihan paskoja, niillä ei pääse koskaan mihinkään (eikä taatusti ainakaan pois sieltä), ja ne on kokoajan rikki. Sitten kun joskus jostain pääseekin ajamalla niin tuntee itsensä melkein kuninkaaksi, kun se rottelo ei jäänytkään taas jumiin tai hajonnut. Sitten palataan nopeesti arkeen, eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, joista parhaat palat on tietty koettu jo moneen kertaan aikaisemminkin.

Huonoin maastoauto on range, koska mulla on sellanen. Oikeestaan se on vilä huonompi kuin huonoin kun mulla on niitä useampi (vaikka kaikki ei oikeita maastoautoja olekaan). Toisex huonoin on suska, kun pojalla on sellanen. Kolmannex huonoin on tojota kun mä tunnen yhden hepun jolla on sellanen, ja se (tojota siis) haiseekin niin pahalle. Kaikki muut on neljännex huonoimpia, hajuista riippumatta.

Viimeksi muokannut Paavo : 10.03.2011 22:19
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.03.2011, 22:30
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Erästä "vanhusta" lainaten ne on KAIKKI ihan paskoja!!!
Niko69 taas nyypinä
No mutta sehän on absoluuttinen totuus.
Pitäisköhän mun vaihtaa toi nicki käyttöön.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.03.2011, 23:03
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Pitäisköhän mun vaihtaa toi nicki käyttöön.
Vaihda vasta kun tuut vanhaksi.

Niin ja paskin maasturi on kiistämättä Toyota. Sen merkkiset ainakin on mulla lukumäärällisesti eniten teettäneet remonttia.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.03.2011, 11:37
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Huonoin maastoauto?

Ei verrata muihin kulkuneuvoihin, vaan maastoautoja keskenaan?
Mulla on ollu monenlaisia. Muutama huomio muutamista rekisteroidyista:

Teknisesti heikoin oli Uaz.
Maantiella huonoin oli BJ
Kokoisekseen surkein etenija oli Proto Sisu omilla renkaillaan.
Maantiemaastureista paras oli ML 400.
Kestavin maantiemaasturi oli HDJ 80
Syvimmalle upposi Scania 6x6 ex Ruotsin armeija.
Karmein ohjaamo on Volvossa.4x4 ja 6x6.
Nykyinen ajokki ML 320 bensa ja on hieno peli.

Eri planeetalta tulevat sitten rakennellut laitteet.

Ja vittuako se kellekkaan kuuluu milla ajan.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.03.2011, 10:39
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
Mitä vikaa Tarjoustalossa on? Eikö ihmiset saa käydä missä kaupassa itse haluavat?
Eikö lippis päässä saa ajaa? Ajatko itse kenties silinteri päässä? Ai niin se on pakko olla apparin penkillä kun muuten se hankaa kattoverhoiluun ikävän jäljen
Mitä on sporttisuus? Onko se jotain syötävää? Vai onko sillä jotain käytännön hyötyä, sen lisäks että automyyjät saavat helpommin myytyä uusia autoja koska ne ovat "sporttisia"
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.03.2011, 11:24
mhk:n Avatar
mhk mhk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.09
Sijainti: Kivitaipale, Roi
Viestit: 348
Perusasetus

Onko tämä paasaava ananyypi taas se nissanin 1.5 mopodieselin mainostaja??
Joka ajaa fiestalla tms. säälittävällä kinnerillä?
Kumpaakaan ei ole ajanut, eikä omistanu, ei nelivetoa tai "nelivetoa"
Vai mitä nyyperö
__________________
LandCruiser LJ70 1987 & HDJ80 -90
Projekteja
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 07.03.2011, 21:21
Tapsa Tapsa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.03
Sijainti: Tuusula / Kuopio
Viestit: 214
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mhk Näytä viesti
Onko tämä paasaava ananyypi taas se nissanin 1.5 mopodieselin mainostaja??
Joka ajaa fiestalla tms. säälittävällä kinnerillä?
Kumpaakaan ei ole ajanut, eikä omistanu, ei nelivetoa tai "nelivetoa"
Vai mitä nyyperö
Olipa nyyppi kuka hyvänsä, niin peikko tykkää, kun sitä ruokkii...
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 08.03.2011, 00:00
maurichia:n Avatar
maurichia maurichia ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.10
Sijainti: lahti
Viestit: 197
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
nyt on pakko kommentoida sen verran että et varmasti näe ainakaan oikeita maastureita lenkkipolkujen parkkipaikalla koska miksi jättää se siihen ja kävellä lenkkipolku läpi koska sellaisilla sen voi myös ajaa läpi, siellä tulee maasturi vastaan kun itse menet ensikerralla lenkkkipolkua kiertämään kukkahattu päässä.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 09.03.2011, 00:33
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

rekisteröimätön


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
no joo,jos maasturi ei olekkaan sportti,niin riittää kait että kuski on sportti,niin kuin me kaikki maasturikuskit ollaan.heh heh.mene sinä vaan potkurilla vaikka kiinaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan O. maastoauto jukkan O/M/V Ajoneuvot 7 12.12.2009 01:59
Ostetaan Maastoauto keranha O/M/V Ajoneuvot 3 09.12.2008 22:57
Vuoden huonoin polli Joukka Chit-Chat 43 01.07.2005 09:09
huonoin öljy: G280E Tekniikka & Jutustelu 0 18.08.2003 09:04
Huonoin maastoauto Tumi Tekniikka & Jutustelu 0 21.05.2003 19:38


Sivu luotu: 05:54 (GMT +2).