Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.02.2011, 23:13
varsinainen varsinainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.08
Sijainti: Nivala
Viestit: 33
Perusasetus

cedricin ld28 passasi bensan vaihdelaatikkoon suoraan. Turbon mahduttamiseksi pakosarjan ja rattiakselin väliin, otin kuitenkin cedricin laatikosta kuoren etuosan. Sain sillä käännettyä mottia enemmän apparin puolelle.
Ei tosiaan kutosessakaan voima piisannu ilman ahtamista...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.02.2011, 10:43
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

itellä on -87 kiing kaap ja vissiin tuo on sil sd25 moottorilla kun muistuttaa kovasti patrollin sd33 konetta. laiskahan toi on ei siitä mihinkään pääse.

subarun pikku ihin ahtimen meinasin laittaa ja coolerin jos jostain sopivasti löytyy, eiköhän noil päästä jo 90-100hv:v tuntumaan maltillisilla ahtopaineilla ja kaitpa toi kone sen kestää kun muistaa jälkikäytön eikä aja lappulattiassa pitkiä matkoja.
mopohan se viel noillakin tehoilla on mut jos tolla nyt alkas pärjäämään.

bensakoneen piristämisestä sen verran et kannen ku siistii, nokan teetättää vaikka r-koneistuksessa ja näprää 4-piste ruiskun tai tuplat sekä kattoo et pakokaasut pääsee virtaamaan poiskin niin luulisin et heppoja alkas löytyy eri tavalla ja kulutuskin pienenis...

kaasarista sen verran et orkkiksen ku heittää mäkeen ja laittaa vaikka kaks kurkkusen mekaanisen weberin nii vois saada silläkin jo pirteyttä. rapakon takaa saa uusii webrui kohtuu hintaan. sit viel se nokka nii varmasti piristys...

2.4 litrasesta bensa koneesta ei pitäs 150hv olla mikään ameriikan temppu vaparinakin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.02.2011, 10:51
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja varsinainen Näytä viesti
cedricin ld28 passasi bensan vaihdelaatikkoon suoraan. Turbon mahduttamiseksi pakosarjan ja rattiakselin väliin, otin kuitenkin cedricin laatikosta kuoren etuosan. Sain sillä käännettyä mottia enemmän apparin puolelle.
Ei tosiaan kutosessakaan voima piisannu ilman ahtamista...
about saman verran on nissanin nelosessa ja kutosessa hevosvoimia (n.10hv eroa ei huomaa kukaan käytännössä)ja kutonen vielä painavampi. tod.näk. auto muuttui laiskemmaksi kutos koneen myötä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Nissa Patrol Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 03.01.2011 12:02
Myyty Nissa patrol 3,3d 35" -82 350e uusimaa 0ltzi O/M/V Ajoneuvot 0 06.04.2010 19:10
tehoa remmiahtimella? Tarzan Tekniikka & Jutustelu 7 13.01.2009 10:18
M: Nissa Patrol 3,3l td mara007 O/M/V Ajoneuvot 12 22.07.2008 09:54
M: Nissa Sunny antsa123 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 27.09.2006 10:00


Sivu luotu: 10:26 (GMT +2).