Joskus..
Tuntuu et en ihan tajuu kaikkee minkä moni muu tajuaa. Ja sit on niit juttui mitä yrittää selittää mut kukaan ei tajuu. Mut SE mitä mä nyt täs ajoin takaa(vaik taitaa olla jo vähä offtopic): eli nythän kysymykses on kai trial auto ja miksei hieman muunlainenkin auto,ehkä safari autokin. Kun ainaki raisiossa joku vuostakaperin jossai CUP kisassa voitto otettiin COROLLAN 1.6 litraisella koneella,ja laatikko samast vehkeest ja volvon akselit ja putkirunko ni ei kai se tehokaan ole ihan pääasia mut ajettavuus yleensä ja varmatoimisuus jne. Miksi ihmeessä pitää olla iso ja raskas kone vaikkakin riittävän tehokas ja edullinen ja hyvä ajettava,loppuun ajetut ja vialliset on toki eri juttu. Kun samat ominaisuudet (teho,vääntö,leveä kierrosrekisteri) löytyy pienemmästä ja kevyemmästä koneesta ja ja kun niillä todistetusti VOI ajaa niin miksi ei? Maku asiat ovat toki erijuttu ja joistain nyky moottorit vaan on liian monimutkaisia joten kaikille ne ei vaan käy. Tossa koopeen kysymyksessä elättelin toivetta et joku tekis jo jotain uutta ja toi KEHITYSTÄ näihinkin vehkeisiin. Itse olen kaikkea tekniikkaa ja sen kehittämistä ihannoiva ihminen ja se että jotain tehdään vaan siksi että ku muutkin ei oikein ole innostavaa.
|