![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() eikös tuosta orkkisakselista pystyis koneistaa tollasen tumppiakselin?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän siitä pystyy, mutta ei ole jenkki pojilla kestäneet ne, ja kun mä tarvin naaraspuolisen tumpin. Taitaa kuitenkin olla kalliimpaa tehdä tuo sisäpuolinen booritus kuin ulkopuolinen. Maksaa kaikkine kuluineen noin 280€ Kanadasta k.o billettinen akselin pätkä
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noni, nyt on keula jousien varassa ja runkoakin pätkäistiin reilulla kädellä
![]() Korkeuskin sattui laakista kohdalleen. Pitäis ottaa ihan oikealla kameralla kuvia, on hieman epätarkkoja nää nokialaisella otetut.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep, ei kovin monella ole auton etummaisena osana kampuran hihnapyörä.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Rytarilta tulleessa paketissa oli sen verran osia, että vois jopa saada taka-akselin paikalleen, ja 700+203 yhdistelmän, niin pääsee visioimaan shiftereitä. Melkoinen keppiviidakko sinne tulee, automaatin shifteri, 203:lle yksi ja 205:lle kaksi keppiä, seisontajarru ja ohjausjarru, kuusi yhteensä ![]() 203:en kun asentaa ylösalaisin, niin sen adapterin jalkaan on hyvä kiinnittää shifterit, eikä tule ahdasta tankojen kanssa kun 203:en tanko on vasemmalla puolella, loput kaksi oikealla. Jakolaatikko paketille pitääkin tehdä järeä peti etteivät riko automaatin kuorta. Tomaatin peltinen öljypohja korvataan valetulla alumiiniversiolla, mikä auttaa jonkin verran kuoren kestossa + lisääntynyt öljytilavuus ja öljypohjan rivat lisäävät jäähdytystehoa. Mutta laatikon häntäosa saattaa silti ottaa kipeää, siihen on kyllä pari visiota, mutta katsotaan nyt että miten sen hoitaa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ulkona lähes -30, joten ei viittiny tallille mennä ihmettelemään mitään ku ei siel sisälläkää mikää lämmin ole.
Mietin sit automaatin shifteriä, kun siihen tulee manuaalikoneisto käänteisellä kaaviolla, niin saa ykkösen ja pakin vierekkäin. Ei kuitenkaan kiinnosta mitään räikkää siihen laittaa, jotain simppeliä ja toimintavarmaa. Pitkin päivää mietin sopivaa mallia, ja tulihan se sit ruokapöydän ääressä mieleen ![]() Muistelin et jollain valmistajalla olis vastaava, mutta ei ollut googlesta tällä kertaa apua. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: Elikkäs yksinkertaisuudessaan keppiä liikutetaan kulissin mukaan, ja vaijeri välittää liikkeen laatikolle. Saa nykiä pakkia ja ykköstä päälle ilman pelkoa että menee parkille tai isommalle vaihteelle.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ihan tommosta en oo nähny, mutta jos modaa itte jostain, mä lehmäs olleen bm:n modaamista monesti haaveilin mut se jäi
http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/shifter/ http://www.kartek.com/Product/Shifters/Winters.html |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O/V blazer dsl | hevyc | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 02.09.2007 19:19 |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M:Blazer | tpi57 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2007 17:37 |
blazer | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 18.12.2006 10:52 | |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 |