Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.11.2010, 17:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

On on, hitaasti tosin.
Katon liitos hitsattu ja sisäpellit kevennetty skutsiin.
Viel pitäs kiinnikkeet tehdä loppuun.

__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.11.2010, 19:03
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
On on, hitaasti tosin.
Katon liitos hitsattu ja sisäpellit kevennetty skutsiin.
Viel pitäs kiinnikkeet tehdä loppuun.
Kai jotain tukea kuitenkin kattopellille värkkäsit? Katto pitää meinaan ajaessa veikeetä pauketta jo pelkästään poistamalla sen onnettoman vakiotukiraudan!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.11.2010, 19:53
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Noh, ei tästä niin hiljaista tarvi tehdä kun suorahampainen vaihdelaatikko on kiilunut silmissä alusta alkaen.
Sellaisen löytyminen tuon moottorin perään onkin jo vähän vaikeampi homma.
Pitää se alkuperäinen kattotuki hepata paikalleen kunhan saa katon ensin jotenkin istumaan paikalleen kiinnikkeineen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.11.2010, 20:03
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Pitää se alkuperäinen kattotuki hepata paikalleen kunhan saa katon ensin jotenkin istumaan paikalleen kiinnikkeineen.
Elä heppaa. Parempi tulee kun käännät sellaista hattu listaa ja liimaat sen kiinni. Eihän se tehtaaltakaan ole kuin liimalla kiinni.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.11.2010, 20:36
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Cool

No nyt on hyvä syy olla tekemättä mitään kun hävis sähköt koko kaupunginosasta, jäi vaan migin kahva kattoon roikkumaan.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.11.2010, 20:56
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
No nyt on hyvä syy olla tekemättä mitään kun hävis sähköt koko kaupunginosasta, jäi vaan migin kahva kattoon roikkumaan.
Pimees on hyvä tehä vaik karttureita SukiSukin takapenkillä, eiku penkille Laitas hakkeri kuvia näkyville, ni saa laiskemmatkin motivaatiota omiin rojekteihin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.11.2010, 19:58
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Laitas hakkeri kuvia näkyville, ni saa laiskemmatkin motivaatiota omiin rojekteihin.
Katon sisäpellit pois, sais taas monta grammaa painoa pois.

Sinne se kahva jäi roikkumaan ja odottamaan seuraavaan päivään että sähköt palaa.

B-pilarin kohdalle korinkannakkeille vahvikkeet sen jälkeen kun katsoi Maken ja auton pyörimistä rinteestä alas.

Kori firman pajalle (tilavampi) ja kaarien vääntelyyn.

Semmoset siihen nyt tuli, saumatonta putkea.
48,5mm pääkaari ja loput 38,2mm (tai jotain sellaista) On muuten uskomattoman vaikeaa löytää putken taivuttimen lestiä tolle 38,2mm putkelle! Etuputkien vääntely sen takia jatkuu ens viikonloppuna (toivottavasti!)

Kattokin istuu paikalleen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 14:11 (GMT +2).