![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() On on, hitaasti tosin. Katon liitos hitsattu ja sisäpellit kevennetty skutsiin. ![]() Viel pitäs kiinnikkeet tehdä loppuun.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noh, ei tästä niin hiljaista tarvi tehdä kun suorahampainen vaihdelaatikko on kiilunut silmissä alusta alkaen.
![]() Sellaisen löytyminen tuon moottorin perään onkin jo vähän vaikeampi homma. Pitää se alkuperäinen kattotuki hepata paikalleen kunhan saa katon ensin jotenkin istumaan paikalleen kiinnikkeineen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Elä heppaa. Parempi tulee kun käännät sellaista hattu listaa ja liimaat sen kiinni. Eihän se tehtaaltakaan ole kuin liimalla kiinni.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
No nyt on hyvä syy olla tekemättä mitään kun hävis sähköt koko kaupunginosasta, jäi vaan migin kahva kattoon roikkumaan.
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sinne se kahva jäi roikkumaan ja odottamaan seuraavaan päivään että sähköt palaa. ![]() B-pilarin kohdalle korinkannakkeille vahvikkeet sen jälkeen kun katsoi Maken ja auton pyörimistä rinteestä alas. Kori firman pajalle (tilavampi) ja kaarien vääntelyyn. Semmoset siihen nyt tuli, saumatonta putkea. 48,5mm pääkaari ja loput 38,2mm (tai jotain sellaista) On muuten uskomattoman vaikeaa löytää putken taivuttimen lestiä tolle 38,2mm putkelle! Etuputkien vääntely sen takia jatkuu ens viikonloppuna (toivottavasti!) Kattokin istuu paikalleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |