Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
Välitys auttaa kytkimen kestävyyteen oleellisesti. Ota Jukkaan yhteys, sieltä niitä saa jonkinlaisella aikataululla.
Täältä löytyy jouset siihen siun Nivaan eli Sunnuntaina tule Viinijärven ajoihin niin otan kiekurat matkaan. Ovat aikasen passelit tuohon rojektiin kun siulla ei ole painoa älyttömästi keulalla.
Laita koneeseen lisää tehoa niin varmasti räjähtää joka kohta. Jakolaatikon välitys ja maltillinen ajotapa vähentää ongelmia ainakin minulla. Taka-akselin tukitikut ovat kulutustavaraa. Tuollaiseen metsäleluun eikun varsista päätyholkit irti ja jäykempää malmia väliin. Kylläkin rungon/perän korvakkeet irtoilevat todennäköisesti seuraavaksi...
|
Kenestäköhän jukasta mahto olla kysymys?, tekeekö ihan jakolaatikkoon välityksiä ja mikähän hinta on??

vai mahtaskohan löytyä tuota 1200 vaihdelaatikkoa, ois vaan samalla järkevämpi asentaa sekin paikoilleen kun tuon kytkinrempan joutuu tekee.. Tosin tuo v-laatikko suattas löytyä myös naapurilta..
en kyllä pysty tulemaan viinijärven ajoloihin, on muita kiireitä, Mutta minkä mittaiset jouset ja mistä vehkeestä??
Niin sen kyllä tiedän että niva ei varmasti ylimääräsiä tehoja kestäkkään,en minä varsinaisesti tehoa kaipaakkaan vaan alavääntöä saisi olla vähän enemmän,
jakolaatikon välityksiin ei ehkä tällä hetkellä varaa ole,ajotapa minulla on "melko" maltillinen tosin ei ehkä mitään verrattuna teihin kokeneempiin offareihin

mutta ajan melko varovasti ja yritän olla särkemättä autoa..
taka-akselin tikut vahvistetaan kyllä kun ei ole katsastus miestä niistä valittamassa

niin ja se voi olla että kun jotain ehtii vahvistaa niin muualta se heikko paikka löytyy
Katsoo nyt ehtiikö tuonne Maren ajoloihin saada nivan iskun vai meneekö vain katselemaan