![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() koko sarja puslia energyltä maksaa saman ku WJ:n varsi suomesta uutena noin äkkiä vilkaistuna, eikä mulla puslissa näkyvää vikaa ole mutta ne nyt kuiteski väsyy ikää myöden aika paljo.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä ei koskaan ole woblannu! Ohjaus iskari varmaan alkuperäinen, auraukset ollu sitä sun tätä (metsän jälkeen) Korotus 3,5 tuumaa ja iskarit ne helvetin kehutut rgeet. Mutta casteri säädetty kohalleen!?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() paska nakki löytää tollanen
Just toiseen merkkiin kaikki etupään kikkeet tuli
läpikäytyä ja sen kun vaan vatkas. Hanurin tarkempi syynäys paljasti että yks rungon poikittaistuki oli revenny irti ja osas oikeen hienosti piilotella itteään tankin alla. rykäsin uuden putken ja wobbeli loppu kuin seinään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Väljät alapallot, raidepäät tai kierot vanteet ei aiheuta ku pientä tutinaa verrattuna siihen kun panhardi on löysällä jommasta kummasta päästään.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
tuonoinnii, oliko jollain tiedossa paljoko casteri muuttuu jos sitä shimmaa orkkis alatukivarsien shimmeillä
jotain juttua löysin siitä että paljoko sen pitäis olla, eri lähteissä oli että 7 astetta on vakio ja 6.5 olis hyvä 2" korotuksella ja silleen,, mittausohjekkin oli ja muuta mutta mistä hitosta mä tiedän paljoko shimmiä esim 1 aste vaatii? tai sitte jos löytäis säädettävät varret edukkaasti jostain, pääsis siitä puslien vaihdostakin... Viimeksi muokannut Rytari : 29.07.2010 21:20 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos kolmas kotimainen eli englanti taipuu, niin katsoppa täältä hyviä ohjeita:
http://www.yuccaman.com/jeep/re_db.html Ja siellä sivun ihan alalaidassa on tuumina oikea tukivarren pituus ja suuntaa- antavia casterin arvoja. Niillä pääset varmasti eteenpäin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tolla ohjeella 6mm pidemmät varret 2 ja 3# korotukseen, mutta onko se suoraan verrannollinen siihen korvan paikkaan, tiemmä, toisessa lähteessä taas puhuttiin 1/8" eli n.3mm shimmistä 3" korotukselle todettu hyväksi, ota siitäkin ny sitte selvää... no täytyy varmaan tehdä 3mm levystä 4 tommosta shimmiä ja koittaa ensin kahdella mitä sanoo ja sitte toiset jos ei auta...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron jarru ongelmaa ...vika löytyi | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.12.2007 20:41 |
Tehostin ongelmaa... | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.08.2006 19:23 |
Suzuki ongelmaa? | 4wdass | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2004 09:25 |
Lukko ongelmaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.02.2004 08:32 | |
Pari ongelmaa -84:n kanssa... | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 14.07.2003 14:07 |