![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kun tuo vinssi tuo lisää painoa keulalle niin eikö sitä saisi laitettua auton perään ja siitä sitten vedettyä jotenkin hienosti vaijerin perän kautta eteen? ![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Saishan sen taaksekin laitettua mutta kun mulla on käyttöä tolle tavaratilallekin eli sinne sitä ei voi laittaa niin vaihtoehdot on aikalailla vähissä...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Siirrät sen lootan lauhduttimen vaikkas vähän ylemmäs niin saat vinssiä sisäänpäin
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Yksi vaihtoehto on siirtää vaihteiston lauhdutin alas runkopalkin sisään. Samalla sen voi vaihtaa hieman isommaksi. Omassa nakkasin vielä ilmastoinnin kennon mäkeen kun ilmastointi ei skulannut. Vinssin sai näin aika syvälle.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tuota enää enää kannata tehdä kun ei toistaseks mitään ropleemaan oo ollu ton etuylityksen kanssa. Kun mieluumminn ajan sen kiven/kannon tohon renkaan alle enkä suoraan keskelle
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Päivitetäänpäs taas pitkästä aikaa.
Elikkä uudet gummit tuli laitetta 31x10,5 edelleen. Kumho KL71. vanteet tuli pikkukoppasesta Broncosta ja tuntuis toi et olevan aika sopiva. Kattoteline tuli mallia "Almost ARB" Uudet takajouset vallilan takomolta. Menee vielä uusiks kun ei nostanut sitä mitä oli puhe. Eli jouset takaisin takomolle jossa niihen tehdään uus norra ja kuudes lehti. Vähän jäi takapää matalalle, pari tuumaa korkeemmalle piti tulla. Tämmöstä tällä kertaa, jatkoa seuraa... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Päivitetäänpäs taas välillä.
Elikkä edestä kaaria nostettu korkeemmalle, 35mm korotuspalat sorvasin jousien yläpäähän ja sisäänjouston rajotinta joutu jatkamaan 40mm. Vinssiinkin tuli laitettu "uus" isompi koukku. Vallilasta tuli uus versio takajousista ja samalla tuli pokattua 5mm pellistä säädettävä riipukekotelo. Säätöä 120mm 30mm väleillä. Eteen tuli 4x4 Partsilta uuden alatukivarret kun orkkikset alko olla jo vähän mutkalla. Yleiskuvaa nykykorkeudesta, ton korkeemmalle tuskin on tarvetta nousta. Tankinpanssari tuli 4mm Feviiskakkosesta ja etupään kiinnikkeet 50x50x4 kulmaraudasta ja moton laipoista jotka on perkeleen kestävän olosta tavaraa. Kiinnitys edessä 3xM10 puolellaan ja takaa puskuriin 4xM10. Siinäkin näkyy pilkahdus uusista jousista. Takakontista tuli mätiä paikkailtua ja matto sai samalla poistotuomion. kaikkihan tietää miltä mätähommat näyttää niin niistä ei kuvia tullu otettua. Näillä eväillä kohti 2011 päätapahtumaa eli Padasjoen vappusafaria. Ainoostaan makuupussi ja eväät puuttuu takakontista. Jatketaan tarinaa joskus jos on aihetta. Viimeksi muokannut Pertsi : 26.04.2011 19:45 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Itellä on samanlaiset alatukivarret hyllyssä odottamassa asentamista. Itse olisin ollut laittamassa niitä toisin päin (eli mutka "yläpuolelle")...kumpikohan mahtaa olla "oikea" asento?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |