![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tänään tuli noille etulokasuojille näytettyä hieman rälläkkää. Melkonen on ero tohon renkaan edessä olevaan kohtauskulmaan. Samalla tuli otettua sisälokarit pois ja annettua vähän lekaa pyöräkoteloille. Ja kun kuvat on kivoja niin pistetään nyt pari otosta. Lähtötilanne: Kuskin puoli silvottu: Ja sitten pari kuvaa lopputuloksesta: Apparin puolen lokarissa näkyykin jo vähän lommoa mikä aiheutu noista alhaalla roikkuvista lokarinreunoista ![]() Etupuskuria pitäis seuraavaks alkaa modaamaan vinssiä varten.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ei puskuria vaan "runkoa" joutuu modaamaan vinssiä varten!!! tee se kerralla ni ei tarvi tehä montaa kertaa!! vähän kun raapii päätä ja käyttää rälläkkää ni ni kohtauskulma parempi ku orkkiksena.
Hieno väri ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tämmöstä tänään
Puskurinpäihin jatkopätkät: Tohon väliin pienet kulmatuet kuuden millin lootusta: Tommosiin 16mm paksuihin lappuihin alan rakennella vinssin kiinnitystä: Puskurin palkkiin kolo ja tohon hahmolleen noi laput. Tohon kulmatukee vähän joka suuntaan ja palkki hitsataan takas umpeen 8mm lootulla. Jos huomenna kolahtais Warni matkahuoltoon niin pääsee suunnittelemaan lisää. Sitten kun on saatu vinssi hahmolleen niin vahvistan tota puskurin kiinnitystä 8mm ja 6mm lootulla. Varmaan joutuu laittamaan tän rojektin jälkeen etupäähän tuuman korokepalat että saa kompensoitua vinssin ja vahvistusten tuoman lisäpainon. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
pertsin peijooona, olekko millasen warnilaisen laittanu? HYVÄ VALINTA !!!
miten vahvistat noiden vahvojen lappujen (vinssipetien) kiinnityksen tuohon puskuriin? Mjooo, etupyörän eteen tuli hienosti kyllä tilaa !!!
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
juuu sano, ja taittopyörää on kuitenkin järkevä käyttäää kovemmissa upotuksissa, säästyy vinssiä kummasti. Ja sitten ei kyllä vedot lopu.
Joo sano, ajeleks koska hallille, ni punnitaan jeeppi? Meinattiin Nikkilän kanssa rykästä liinoja runkopalkkien ympäri ja åkermannin koukkuun vaaka ja ilmaan.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei varmaan tänä viikonloppuna liiku tallista mihinkään...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokeen co korkea | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.07.2007 13:06 | |
cherokeen värinumero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.11.2006 15:44 | |
CHEROKEEN OSIA -77 | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.09.2006 14:17 |
O: Cherokeen takavalo | Sami_V | O/M/V Muut | 0 | 27.12.2003 21:35 |
O: Cherokeen karjarauta | Intiaani_Chief | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2003 20:07 |