![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Steady as she goes... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joo kitos kuvista. Auto on Mazda B2600, eli 2,6 litran nelos bensamylly. Tilaa on mielestäni riittävästi, jos vaan laittaa ahtimet kohtuu liki toisiaan. Ja jäähdytystehoa sopii riittävästi lavalle, eli se ei ole ongelma. Pakosarja on niinsanotusti hieman hölmösti tehty, joten ajattelin oikaista linjaa ja samalla tekis uuden pakosarjan kahdelle turbolle, kun tuo pikkupuhallinkin joutilaana on.
Eli siis ahtimet peräkkäin ja pikkunen keulille. Kaikki pakokaasu menee siis tästä pienestä ensin läpi ja sen jälkeen isosta. Mites pikkuturbon hukkaportti, onko jotain huomioitava. Ja nouseeko isomman turbon herääminen tämän jälkeen ylemmäksi. Iso puhallin on KKK, mutta mallia en tiedä tarkemmin. Pikkupuhallin ois Toyota CT12, miten se potkis tässä koneessa, onko tietoa jollakin?
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
http://www.dieselplace.com/forum/uploads/twin_turbo.jpg
Voinko kytkeä näin, vai onko paineputken mentävä välttämättä pikku puhaltimen läpi?
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
täs on kans jotain mä en muista mistä löysin kerran tarkemmat kuvat ton pakosarjan mallista mut kai tosta jotain saa ? http://www.atsdiesel.com/ats2/produc...und_Turbo_Kits
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nuo kuvien mukaiset rakennelmat ovat ihan tavallisia sarjaan ahdettuja dieseleitä jolloin saadaan kerrattua aina paine seuraavalla ahtimella: eka ahdin työntää vaikka 1 bar ja toinen edellisen ahtimen läpi vaikka lisää 1 bar niin tulos on 2 bar ahtopainetta moottorille.
Toimii todella hienosti.
__________________
Holset siellä lukee.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
toimiikohan tollanen ahdin bj B mootorissa ollenkaa?
AIResear imu44mm ja pako59mm AR 1,15 tai 1,13 ei saanu viimeisestä numerosta oikein selvää. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
^Ei kai tuota asennusta ole tarkoitus jättää tuon 3mm peltilevystä tehdyn "laipan" varaan?
10mm laippa melkeinpä ehdoton vaatimus.
__________________
Holset siellä lukee.. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitten pienensin pakopesää ja sain ahdot nousemaan 0.8 baariin. Jos jostain löydät jonkun saabin tms.turbon niin se saattaisi olla sopivampi. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut Pertura : 23.04.2010 15:23 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No ei pitäis ainakaan mäntien sulaa pakopaineen takia!
![]() Liekö herää koskaan jos ei pumpulle mitään kikkaviitosia tee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 2l turbo | pulu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.03.2009 23:20 |
Myydään iso turbo | Nutti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 06.11.2008 22:09 |
Ostetaan Turbo lj:hin | LarppaV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.09.2008 15:03 |
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
M/V Turbo | Nemi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.04.2006 06:35 |