![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Täällä Kainuussa odotellaan, että kiinnostus trialiin kasvaisi niin laitamme heti kisan pystyyn. Tämä vuosi passaillaan vielä kun viimeksi haukkas paskaa. Cuppia/uutta nousua odotellessa....
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sääntö kysymys: Säännöissä lukee, että porttien leveys 3m kaikki luokat paitsi protoilla 3,5m. Niin saako portit olla leveveämmällä, vai onko mitta tasan noi ja sillä selvä? |
|
#3
|
|||
|
|||
Vähimmäismittoja ovatLainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Moi!
Line lock seisontajarru hyväksytään suomen kisoissa vielä 2010 ja järjestäjän poikkeussäännöllä mahdollisesti 2011 mutta 2012 eteenpäin on viimeistään oltava erillinen piiri kuten muissa maissa, toki kannataa muttaa heti kun vain ehtii! Junde |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
mites nuo turvakaaret ku ollaan korjaamassa ni ymmärsinkö oikein, että 2002 jälkeen tehtyyn autoon pitää diakonaali putket laittaa pääkaareen, eli takatuissa olevat ei kelpaa? eli siis 253-7 kuvan mukaan
ja ilmeisesti pitää olla tuo tuulilasipilarin vahvistus ja risti tai vee kattoon ja oviputket tuplana. rupee oleen sitä rautaa aikas paljo
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia Viimeksi muokannut sos : 18.04.2010 16:36 |
|
#7
|
||||
|
||||
Kaikille samat muutoksetLainaus:
Ei tarvii kun linja on Kuksassa suora "pilari". Vai kallistuuko se yli 20astetta??? Silloin tarvii putken siihenkin... Jepjep, suosittelen V, ja sitten taakse sama V peilikuvana Ei välttämättä, kannattaa "venyttää"sääntökohtaa hieman, koska tulkintaa EI OLE ja mittaa oviputken korkeus, saattaa onnistua 253-8 mukaisesti tai sitten teet 253-10 tai 253-11 mukaisesti. ""8.3.22 Oviputket Yksi tai useampi pitkittäinen oviputki tulee asentaa auton molemmille puolille kuvien 253-8, 253-9, 253-10 ja 253-11 mukaisesti. Autoissa, jotka on luokiteltu 1.1.2007 jälkeen, tulee käyttää kuvien 253-9, 253-10 tai 253-11 mukaisia oviputkia. Oviputken tulee olla mahdollisimman korkealla, mutta liitokset eivät kuitenkaan saa olla oviaukon puoltaväliä korkeammalla."" Vekarassahan on 253-9 oviputket ja ei ne kauheesti edessä ole. Mun ei tarvii sinne nyt kiivetä kun polvi on "huollossa", mutta kyllähän siinä penkki hyvin näkyy, kun sivulinjaa katsoo... Ja milloin katsastuskortti Kuksasta on tehty, sen mukaisestihan määräykset tulee menemään... Katos kuvaa 253-35B, eiks Kuksa mee tohon "aikajanaan"??? Ja kaikillehan tuo malmikasa tulee, ja MUN mielestä ihan oikeaan paikkaan!!! (eli suojaamaan meitä itseltämme!))
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 18.04.2010 17:46 Perustelu: Kuvat unohtu |
|
#8
|
|||
|
|||
|
nyt mää oon jo ihan sekasin. eli näillä kaarilla on siis turha koittaa kilpaileen vai?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala | Saija | Tapahtumat | 188 | 09.03.2015 12:54 |
| Eurotrial 13-15.8.2010 Borås | tare | Tapahtumat | 101 | 04.10.2010 22:18 |
| kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |
| Trial kaarien uudet säännöt??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.10.2009 20:53 |
| Eurotrial säännöt? | Tarzan | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 30.01.2009 18:07 |