Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 22.03.2010, 20:33
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Eikä tämä minullekkaan kuulu mutta yritän ymmärtää noita trial sääntöjä

Eurotrial säännöissä:

3.2.11.1
Vähintään yksi pääkaari vaaditaan ryhmän O ja S avoautoissa. Kaadettavalla tuulilasilla olevat autot on varustettava turvakaarikehikolla kuten määrätty luokille M, PM ja P. Tehdastekoisia kaaria ei saa muuttaa. Suzuki SJ:n ja Samurain B-kaari ei hyväksytä turvakaareksi. Alkuperäiset putket saa vaihtaa, ulkoiset mitat tulee kuitenkin säilyttää (katso kohta 3.2.11.3). Autot joissa ei ole tehdastekoista pääkaarta tulee sellaisella jälkikäteen varustaa.

Tuossa 3.2.11.3 näyttää 100cm2 laput piisaavan. Ehkä suunnistus on sen verran rajumpaa että tarvitsee 120 cm2 laput.
Koko Eurotrial tekniset säännöt tuossa

http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf

Jos ymmärrän oikein niin Eurotrial kaaret ei kelpaa suunistukseen.
 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 21:08 (GMT +2).