![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Onko niin, että uatzi miehet osaa puhua vain vakio autoista. Nyt jo toinen uatzin käyttäjä vetoaa vakio-ominaisuuksiin. Mitä tekemistä vakio autoilla on offareitten autoihin? Tämä ensimmäinen uatz (wannabee) mies puhui vaan ja ainoastaan siitä kuinka vakio uatz on kova peli vastaan muut vakio vehkeet. Kaikki muu harrastus (esim auton tuunaus) paitsi votkan juonti lienee kielletty jos ajaa uatzilla. Siinä olet oikeassa, että kukanenkin ajaa niillä vehkeillä mistä tykkää, mutta eihän tässä tingassa siitä ollut kyse. Kyse oli siitä, että erään foorumilaisen mukaan tämä vakio-uatz pesee kaikki muut autot mennen tullen (joo saa pestäkki sillä rapanenhan tuo kylki jo on). Siihen muutama järkevä ihminen koitti vastaan väittää, vaan ei auta. Uatzi on ykkönen, hauu, tämä muistettaneen jatkossa. Ei tarvi esittää faktaa, sillä venäjän kulkuneuvoilla ajava on aina oikeessa, kuten englantilaisen patenttitoimiston pääjohtaja vuonna 1899. P.S. venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi..
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Laitellaan portaalit ja muut himmelit vaan kiinni kaikkii kikkareisiin niin ei tartte miettiä meneekö vai eikö mene. Olen ehkä tyhmä jos en tajunnut sinun pointtiasia tuossa asiassa. Kuitenkin minä olen se meistä kahdesta joka ei rupea vittuilemaan ja mollaamaan sinua kun omistat jonkun muun kun uazin toisin kun sinä teet. Oikein aikuista toimintaa mutta siksihän tämä leikkikenttä osaksi on olemassa että täällä voi päästellä paineita ja yllyttää ihmisiä raivon rajalle .Sovitaan niin että me näillä harvinaisen paskoilla värkeillä ajalevat olemme väärässä niin ei tartte sinunkaan aivojasi menettää kun pitää sanoa että paskaa mikä paskaa. Mulla ainakin on varaa siihen että selvä mun auto on paska mutta eipä se mitään haittaa. Sillä ei se mun elämää paremmaksi tee vaikka ajaisin sillä mersulla. Minun osaltani tämä vääntäminen saa olla tässä koska ei tästä tule koskaan valmista mutta minä osaan luovuttaa ja niellä tappion monessa muussakin asiassa että jonkun pvä pelastuu ja tuntee olonsa voittajaksi. Onneksi olkoon olet voittanut itsellesi iloisen mielen ja saanut muuta matelemaan ja selittelemään...... ![]() p.s:rakennetaan jatkossakin niitä oikeita maastoautoja ettei vaan pääse vakioilla mikään merkki loistamaan sehän on off roadin peruste eiks je hehehe
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 09.03.2010 14:32 |
|
|
|||
|
|||
|
Jes, voittaja... Mutta mähän myönsin tappioni jo ennemmin, eli voitinko vai hävisinkö.. Myönsin että uatz on ykkönen ja tulen jatkossa kumartaan uatzia kohti mekan sijaan. No ootellaan uakin kommenttia, sillä sieltä se todellinen voittaja löytyy.
|
||||
|
||||
|
Hehehhe No harm done tarjoan kuitenkin sen kupillisen napalmia sulle jos joskus törmätään ei tää kato niin vakavaa ole
|
||||
|
||||
|
On se isutsu aika peli jos se tarvii arb:t ja ketjut jättääkseen vakiorengas uatsin hangessa! Vai jättääkö?
Tää on kyllä loistava topikki, toivottavasti porukka jaksaa höyrytä vielä pitkään! |
|
|
|||
|
|||
|
No ei jätä, kun on laskettu alustaa noin 5 senttiä ja vielä etumurikkaa muutama sentti päälle. Joustot on rajoitettu, ettei juuri pyörä pysty nousemaan. Citymaastureissa on enemmän maavaraa murikkojen alla. Citymaastureissa on sentään jatkuva neliveto ja mulla vaan takaveto, jossa vapariperä, eli luistonrajoitin poistettu. Alla kuukauden päästä sliksit, joten ei mene hangessa ei. Tosin ei kuukauden päästä ole hankeakaan..
P.S. tästäkin saa höyrytä ja kaikki on totta.
|
||||
|
||||
|
on muuten oikeesti kiva lukee kun aikuiset lapset kinaa siitä että kumman äiskä tekee paremmat ruoat.
paskat mersuista ja uazeista,nivoista ja mitä ne nyt oli, JEEPPI rulettaa