Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2010, 16:17
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Vaikka mulla on käytössä ollut jahtiveturinakin sekä offissa patrollista g meseen niin kyllä täytyy uskoa ettei joku ns muoviräpyskälevikkeinen mese se paras vaihtoehto,toki vetokyky kantavallapinnalla jees mutta kun haet sen raadon metsästä niin kulmat ruttaantuu,on sen veran kankee.Toki jos puuttomalla tunturialueella niin vain nurkat kun ei tarvi puitavasten kääntää.Mun mesen takaovess vielä hirvisonnin sarvenpainama kun tarvi pakitella hirvi perässä,uazilla vetäessä vain nurkissa pie niä painamia.Mulla oli mesessä 35 renkaat ja silti piti olla tarkkana mistä ajoi ettei uppoa.Uazi painaa alle 1800 kg ja mese 2400kg ja kyseessähän onkin vain 300gd ilman turhaa painoa,siis ei mitn sähköikkunoita ym...Voimallahan et tee mitn jollei pohja kanna,siitä mistä uaz menee sukkasillaan mese ja muut painavat esim hjt kyntää rumasti.Mulla oikeasti on ollut suikkaa,rangea,patrollia,uazeja sekä mese,ja jokaisessa jotain hyvää ja jokaisessa jotain huonoa.Tokihan tää topikki enempikin fiktiivinen eli jos ois rahaa niin...
se että ei osaa ajaa, ei vaikua auton ominaisuuksiin... eikä nyt muutenkaan lähetä vertaan mitään uazia ja mersua keskenään, jaa että miksikö ei voi verrata ? No ajappas sillä uazillas vaikka 100km/h niin sitten tiedät

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.03.2010, 17:02
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
se että ei osaa ajaa, ei vaikua auton ominaisuuksiin... eikä nyt muutenkaan lähetä vertaan mitään uazia ja mersua keskenään, jaa että miksikö ei voi verrata ? No ajappas sillä uazillas vaikka 100km/h niin sitten tiedät
Jos nimimerkki on hv niin meilläpäinhän se kyllä ymmärretään että hv...Kuitenkin on jääny tulematta ne mersut perässä kun on maastoon menty,Kokemuksestahan mä vaan kirjotan,voit lähteä mukaan Karjalan laulumaille kun keväällä tai kesällä sinne mennään,eipä taida vakiomeset viihtyä tai oikeammin kun viimeks Gllä siel oltiin niin painavaksi osoittautu jopa lyhä Gemeläinen.Ja jos susta tuntuu että Gn omistaminen on susta tehnyt kuskin niin voin asiaa epäillä ja esitän myös sinulle haasteen.Maastoon vakio mersulla ja vakio Uazilla,ensin niin että minä ja Uazi edessä ja sitten sinä Mersulla.Ainiin tokkopa löytyy vakiomersua millä maastoon..Oikeasti vakiolla HOHHOH ja sitten Heräsit.Sama kuin Toipoi juttujen kanssa,miksi Tojota on Suomen rakennetuin Maastoauto???Kun pakko rakentaa kun ei mene vakiona mihinkään!!!Toki voidaan me koittaa kotimaankin kamaralla,muutama kiva joenylitys konepeltisyvyyteen ja suonylittelyä ym,pientä kalliolle vetäsyä,eli löytyykö rohkeutta koitella???Taas toisaalta voitas ihan huvinvuoksi katsoa paljonkos sun
Meseä on laiteltu ja säädetään Uazia samaan suuntaan ja sit koitetaan että kuinkapaljon sä sit häviät.
Totuushan on ettei auto jossa ohjaustehostin automaatti ja tehokas moottori opeta ajamaan,sellasellahan ajaa vaikka opetettu kädellinen apina.Mutta auto ilman ohjaustehostinta,manuaali ja tehoton moottori opettaa paljon enemmän,koitapa joskus.Niin ja haasteena muillekin omiensa kehujille,uskallatteko lähteä vakiopelillä koittamaan Uazin pesua???
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.03.2010, 17:38
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Justjoo.com tasost juttua täällä. Tämän päivän "offi" keikan jälkeen voin itekki sanoa, että ei tullut mikään auto perässä, eikö päässeet vai eivätkö vaan olleet menossa samaan suuntaan, hmmm.

Täs perhees on ollut Nuffield, Niva, Uatz, BJ40, B2600, Kingcabbi ja D-max. Kaikki menee rajaansa asti mettässä, viimeksi mainittu parhaiten tienpäällä. Nuhuvi nuista ykkönen jos mettässä menemisestä puhutaan. Telat päälle vaan, tietenkin. Uatzin ok mettässä, mutta vain siellä ja vain jonkun aikaa. Mettässäkin siinä vetää vain kaks ratasta. Tienpäällä se on nuhvin tasolla ajo-omituisuuksiltaan ja soppaa menee aivan naamattomasti. Korjata saa kuten Harlikkaa, eli 2 korjaus tuntia vastaan yks ajotunti. Lumessa ei mene vakiovenäläis maastokömyröillä sitäkään mitä nykynen D-max ketjut päällä. Eli vaikka se uatz ois jossakin täydellinen niin aina löytyy voittaja, pitää vaan ettiä sopiva tapaus. Kaikki lavikset joista on kokemusta on menneet liki samoin, menoerot on johtuneet renkaista ja muista lisäominaisuuksista tai niiden puuttumisesta.

Kuka tahansa saa kaikessa rauhassa sillä täydellisellä uatzilla mennä karjalaan ryssän maalle - perille päästessä löytyy ainaki varaosia. Muistaa vaan laittaa punalippu konepellille ja ottaa vodkaa mukaan, niin sulautuu joukkoon helpommin.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.03.2010, 17:44
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.284
Perusasetus

Lienekkö se uazikaan vakiona ihan mahdoton menijä, ei lukkoja ja vankkurin jouset, minkähän kokoiset gummitkin vakiona? Kai niitä enemmän olisi jos olisi jotenkin ylivoimainen auto....vielä ei ole samalla safarilla tullut uazia vastaan. Käsite "rakentelu" on varsin suhteellista. Mese on varsin kiitollinen siinä, että lukkoja löytyy ja kestävyyttä on sen verran että voi todellakin heittää alle ne 35-36" pyörät ja lähteä metsään ilman sen kummempia customonititöitä. Mesen painosta...GE280 pätkämalli hieman rakenneltuna, 36" TSL Swampperit, vinssi, putkipuskurit, helmapalkit, ohjauksen panssarit, 33" varapyörä jne = 2000kg
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.03.2010, 20:54
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Jos nimimerkki on hv niin meilläpäinhän se kyllä ymmärretään että hv...Kuitenkin on jääny tulematta ne mersut perässä kun on maastoon menty,Kokemuksestahan mä vaan kirjotan,voit lähteä mukaan Karjalan laulumaille kun keväällä tai kesällä sinne mennään,eipä taida vakiomeset viihtyä tai oikeammin kun viimeks Gllä siel oltiin niin painavaksi osoittautu jopa lyhä Gemeläinen.Ja jos susta tuntuu että Gn omistaminen on susta tehnyt kuskin niin voin asiaa epäillä ja esitän myös sinulle haasteen.Maastoon vakio mersulla ja vakio Uazilla,ensin niin että minä ja Uazi edessä ja sitten sinä Mersulla.Ainiin tokkopa löytyy vakiomersua millä maastoon..Oikeasti vakiolla HOHHOH ja sitten Heräsit.Sama kuin Toipoi juttujen kanssa,miksi Tojota on Suomen rakennetuin Maastoauto???Kun pakko rakentaa kun ei mene vakiona mihinkään!!!Toki voidaan me koittaa kotimaankin kamaralla,muutama kiva joenylitys konepeltisyvyyteen ja suonylittelyä ym,pientä kalliolle vetäsyä,eli löytyykö rohkeutta koitella???Taas toisaalta voitas ihan huvinvuoksi katsoa paljonkos sun
Meseä on laiteltu ja säädetään Uazia samaan suuntaan ja sit koitetaan että kuinkapaljon sä sit häviät.
Totuushan on ettei auto jossa ohjaustehostin automaatti ja tehokas moottori opeta ajamaan,sellasellahan ajaa vaikka opetettu kädellinen apina.Mutta auto ilman ohjaustehostinta,manuaali ja tehoton moottori opettaa paljon enemmän,koitapa joskus.Niin ja haasteena muillekin omiensa kehujille,uskallatteko lähteä vakiopelillä koittamaan Uazin pesua???
meilläpäin ei tosiaankaan ymmärretä mitä teilläpäin ymmärretään... Mitä mun nimimerkki liittyy tähän, nimestä ensimmäiset kirjaimet, onko sulla jotain ongelmaa sen kanssa ???

ja toisek piti ihan pariin kertaan lukea toi sun tektsi koska ekalla kertaa meni täysin ohi, vähän enemmän selkeyttä asiaan, ja mistä vitusta tällästä uhoa oikein löytyy...
Jos kyseessä on VAKIO maasturi niin siinä melkovarmasti ratkaisee myös moni muu ominaisuus ja yleensä vakioautot toimii käyttöautona, tuskin kovinkaan monella on uazia käyttöautona... Ja tässäkin topikissa aloittajalla oli mielessä 500 gee käyttöautoksi, jota ei kukaan selväjärkinen edes lähde vertaamaan mihinkään ryssän valmistamaan kuppaseen uaziin.

Ja se että omistan mersun ei vaikuta mitenkään mun ajotaitoon, enkä ymmärrä mistä tämänkin vedit ??? En tosiaankaan harrasta maastoautoilua sen takia että ajelen huvikseni puita päin...
Eikä se uazi todellakaan ole niin hyvä maastoauto jona sitä itse pidät, ei lukkoja, käytännös ei jousitusta, ei mitenkään kestävä eikä laadukas (tämän tietää jokainen armeijan käynyt)
Ja monessa paikassa mese menee edellä ja uatsi tulee narun jatkona peräs, siinä sulle testiä saatana
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.03.2010, 22:21
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
meilläpäin ei tosiaankaan ymmärretä mitä teilläpäin ymmärretään... Mitä mun nimimerkki liittyy tähän, nimestä ensimmäiset kirjaimet, onko sulla jotain ongelmaa sen kanssa ???

ja toisek piti ihan pariin kertaan lukea toi sun tektsi koska ekalla kertaa meni täysin ohi, vähän enemmän selkeyttä asiaan, ja mistä vitusta tällästä uhoa oikein löytyy...
Jos kyseessä on VAKIO maasturi niin siinä melkovarmasti ratkaisee myös moni muu ominaisuus ja yleensä vakioautot toimii käyttöautona, tuskin kovinkaan monella on uazia käyttöautona... Ja tässäkin topikissa aloittajalla oli mielessä 500 gee käyttöautoksi, jota ei kukaan selväjärkinen edes lähde vertaamaan mihinkään ryssän valmistamaan kuppaseen uaziin.

Ja se että omistan mersun ei vaikuta mitenkään mun ajotaitoon, enkä ymmärrä mistä tämänkin vedit ??? En tosiaankaan harrasta maastoautoilua sen takia että ajelen huvikseni puita päin...
Eikä se uazi todellakaan ole niin hyvä maastoauto jona sitä itse pidät, ei lukkoja, käytännös ei jousitusta, ei mitenkään kestävä eikä laadukas (tämän tietää jokainen armeijan käynyt)
Ja monessa paikassa mese menee edellä ja uatsi tulee narun jatkona peräs, siinä sulle testiä saatana
Arvoisat MB tosikot,siis koskee ihan kaikkia tosikkoja,jotka SUURESSA viisaudessaan lukivat viestini ja ehkäpä jotenkin taisivat maitonsa keittää pohjaan johtuen kaiketi syystä että JULKESIN olla kehumatta meseä vaikka sellaisen omistankin.Voinen kertoa että tallissani tahi tallini ulkopuolella minulla on nytkin melko kattava valikoima erilaisia maastoautoja,tarkoittaen eritasoisia maastomenijöitä.Toki alkaen tuosta Herrojen vaiko lie narrien haukkumasta Uaz merkkisestä menijästä porttaaliakseli putkihässäkkään ja sitten siinä välissä se G mese ja 360 cu in myllyllä oleva suora akselinen putkihässäkkä..Eli minä rukka ihan vain kokemuksesta mielipiteitäni julkaisen.Ymmärtääkseni joku siellä aikaisemmin arvosteli että jos puihin osuu niin se on ajotaidottomuuttani ja kun kirjoitin tuosta tekniikka autoilusta niin taisikin osua puuhun ,niin tai puupäähän.Tällä Uazilla jolla haastoin,ajelin viimevuonna jotakuinkin 7000km karjalan mailla ja tosipienin remontein,Mikjusin Laatokka kuvista voitte etsiä vaikka kuvan jossa vakio UAZ kahlaa konepeltisyvyydessä muinamiehinä ja seuraavassa kuvassa 6pyörä volvo hyytyy samaan paikkaan ja Korkeat tojotat kääntyivät ympäri.Löytyy muutakin dokumenttia..eipävaan suunsoittaja mesekuskeja näkynyt edes katsomassa.Tohon UAZIIN on tainnut tulla joku 15000 km viimevuonna,nyt raukka on sisäänteljettynä talvihorrostamassa,edessä nyt syvä kumarrus URPOT G Mese ja golffi.Ettekä paljoakaan taida tietää mesen ns vahvoista akseleista jollette o pilkkonu yhtään lukkovipua tai sylinteriä taikka murrosta.AI NIIN VANNAPEE...NIIN olikos miestä lähtemään vakiota vastaan vakiolla???Keitteleekö???
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.03.2010, 02:18
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mistä näitä sikiää?? kauhea uho ja pätemisen tarve kun on ajettu karjalassa ja piha on täynnä loppuun ajettuja vanhoja paskoja, olikin merkki mikä tahansa. käytä tämäkin energia vaikka romujesi korjaamiseen, jota riittää...myy se mersuski pois niin ei mene enempää pilalle..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.03.2010, 07:41
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Eiköhän tässä nyt ole kyse siitä että poijaat tappelee hiekkalaatikolla kumman isi on parempi tai kumman äiti tekee parempaa ruokaa... Itse en rupea lisää vettä myllyyn heittämään vaikka uazin omistankin ja sillä päivittäin ajan työmatkaa tosin ei mitään 50 kilsan siivua.. Kuitenkin mielipiteet on kuin persreikä jokaisella on omansa joten turha niistä on ruveta kiistelemään.

Monesti ei aina, ne jotka eniten haukkuvat ihan mitä tahansa laitetta eivät kyseistä laitetta ole edes omistaneet viikkkoa kauempaa joten kaikki mitä niistä"tietävät" perustuu esson baariin ja kantakapakan biljardipöytäkeskusteluun jos siellä sitä pöytää edes on.

Itellä ollut kaikki ns.paskat merkit ja jokaisella olen päässyt sinne minne olen halunnut joten asenne ratkaisee asiassa kun asiassa. Ihan turha jatkaa eipäs juupas keskustelua tunnepohjalla FAKTAT kehiin niin saadaa kivoja numeroita.

Ajaahan jotku f-ryhmän autolla samoja ek-aikoja , kun jotkut huippuluokan nelikko n-ryhmäläisellä tai wrc:llä mutta ei se silti aina kanna maaliin asti.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.

Viimeksi muokannut Castrol : 09.03.2010 07:44
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 09.03.2010, 09:07
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

No niin uokki, laitappas faktat ryssän ihmeestä kehiin. Montako vetävää ratasta siinä on ja minkä kokoset? Paljonko löytyy maavaraa ja paljonko on joustomatkoja? Nämähän pääasiassa ratkaisee menokyvyn auton osalta ja autoahan tässä olet kehunut. Voit ilmoittaa painonkin, kun se oli niin tarkeä. Faktaa peliin, niin ei tartte tingata turhaan.

Sattumoisin on kokemuksia Uatzista ja kattos pirua, ku veti vaan kahella rattaalla ja ne jauho tyhjää mettärattorin uraa ylittäessä kun jäi ristiriipuntaan. Voiko sitä sanoa maasturiksi jos vain puolet rattaista vetääpi. Tämä kulkuneuvo (ei auto) on suunniteltu kestään noin 5 tkm. Siihen mennessä se on jääny jo sotasaaliiksi, joten ei tarvi kestää enempää. Suomalaiset hullut ajoivat näillä jopa 50 tkm, kun jaksoivat korjata ja ostaa bensaa ja sattui perjantai kappale, sen jälkeen ei ollut enää mitään ehjää. Isänisällä oli kolme raatoa pihassa, joissa mittarissa 20-50 tkm. Tuo 20 tkm ajettu oli vm. 76 ja seisoi tolppien nokassa jo vuonna -80. Niistä kahdesta raadosta kun otti osat, niin sillä yhdellä ylitettiin sitten maaginen 50 tkm, eli länsiauton sisäänajomäärä. Vähillä korjauksilla kuten totesit olet ajellut uatzilla jopa 15 tkm. Eräillä toisilla ajellaan 300 tkm vähillä korjauksilla.

Joo ja oli nuita nivojakin kaks kappaletta. Vuotivat öljyä molemmista peristä, vaihteistosta ja moottorista noin 30 tkm:n jälkeen. Ristikko oli aina rikki etukardaanista, kun veti jonkun taksin ojasta. Lämmityslaite keitti noin 20 tkm:n kohdalla. Meni lumessa jotenkin, liedussa loppui voima tai/ja suli kytkin. On siinä ryssällä laatu kohdallaan ja ryssän vehkeistä tämä talous on tarpeeksi saanut

Ai niin, unohdin ihan, että olihan se unimoggikin joskus setällä. Se oli kuin uatz, mutta lukkojen ansiosta vähintään kaks kertaa parempi menemään, ei ollut ongelmia ristiriipunta tilanteissa. Auton tekniikka ei sen kummemmin tullut tutuksi, koska joutu vaan öljyt vaihtaan vuosittain ei muuta. Ai sori, se oli mersu.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 09.03.2010, 21:43
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Talking

pakko heittee lissee löylyä kun uatsimiehillä keittää...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Arvoisat MB tosikot,siis koskee ihan kaikkia tosikkoja,jotka SUURESSA viisaudessaan lukivat viestini ja ehkäpä jotenkin taisivat maitonsa keittää pohjaan johtuen kaiketi syystä että JULKESIN olla kehumatta meseä vaikka sellaisen omistankin.Voinen kertoa että tallissani tahi tallini ulkopuolella minulla on nytkin melko kattava valikoima erilaisia maastoautoja,tarkoittaen eritasoisia maastomenijöitä.Toki alkaen tuosta Herrojen vaiko lie narrien haukkumasta Uaz merkkisestä menijästä porttaaliakseli putkihässäkkään ja sitten siinä välissä se G mese ja 360 cu in myllyllä oleva suora akselinen putkihässäkkä.
Erittäin mielenkiintoista, mutta mitenkä liittyy topikin aiheeseen ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
.Eli minä rukka ihan vain kokemuksesta mielipiteitäni julkaisen.Ymmärtääkseni joku siellä aikaisemmin arvosteli että jos puihin osuu niin se on ajotaidottomuuttani ja kun kirjoitin tuosta tekniikka autoilusta niin taisikin osua puuhun ,niin tai puupäähän.
Niin itse kertoilit että oot saanu lommoja mersun kylkeen ja että tämä on auton syy, jota en vieläkään käsitä koska itse en ole ajellut puita päin mersullani, ehkä kyseessä on juurikin ajotaito ja mahdollisesti ripaus järkeä olla ajamatta autoa lommoille.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Tällä Uazilla jolla haastoin,ajelin viimevuonna jotakuinkin 7000km karjalan mailla ja tosipienin remontein,.
uatsi miehillä pienetkin remontit on suhteellisia... meseeni en ole käytännössä joutunut tekemään minkäälaista teknistä remonttia (ellei pientä ajankuluksi tehtyä modifikaatiota lasketa)
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
edessä nyt syvä kumarrus URPOT G Mese ja golffi.
urpot g mese ja golffi...hmmm mitähän tälläkin sitten tarkoitat ??? pelaatko mahdollisesti golffia vai...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Ettekä paljoakaan taida tietää mesen ns vahvoista akseleista jollette o pilkkonu yhtään lukkovipua tai sylinteriä taikka murrosta..
lukkovipu toimii mesessä kuin junan vessa kun sitä käytetään oikein, omassa on kerran kyseinen vipu suoristettu, kun ilmeisesti edellinen omistaja ei ole osannut käyttää. Sylintereissä rikkuvaa lähinnä tiivisteet jotka on helppo vaihtaa, eikä näitäkään auton elinaikana varmaan tarvi montaa kappaletta vaihtaa. Murroksia en ole vielä ainuttakaan saanut rikki, vaikka on 35" renkaat ja tehoakin reilusti yli tuplaten mitä alkuperäisessä, ehkä tähänkin jotenkin liittyy ajotaito ja järjenkäyttö, kukatietää...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
AI NIIN VANNAPEE...NIIN olikos miestä lähtemään vakiota vastaan vakiolla???Keitteleekö???
Lähden mielelläni ajeleen mutta kun mulla on kulissit kunnossa isolla velkarahalla kuulemma niin ei ole varaa ostaa vakioo gee mersua, mutta jos tasapuolisuuden vuoksi virität siihen uotsiis 35" renkaat ja koneeseen reilu 200 heppaa niin sitten voidaan käydä mittaamassa että kummassa on kestävämmät akselit ja kuinka paljon mä sitten sulle häviän, niinhän sä uhosit tuolla aikasemmin. Ja täälläpäin ei keitellä muutakuin pontikkaa

Ja lopuksi vielä haluan sanoa ettei tämä koko kirjoitus menisi aivan lapsellisuuksiin niin muutaman järjen sanan teille kaikille maastoautoilun ystäville: mersuonparasmersuonparasmersuonparas, köyhät hei, mullapas onkin lukot ja viel vakiona.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:04 (GMT +2).