![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Katoin Pauli tota samaa linkkiä mutta koitappa saada noi pässit lukemaan englantia. Nytkin oli kysymys siitä että heitä tyydyttävällä tavalla pitää todistaa asiat...enpä oikein usko, että englanti taipuu tuolla yli 60v herrasmiehellä joka on kaikkia muutoksia vastaan ![]()
|
||||
|
||||
![]()
käytä Google-käännöstä, voi tulla kyllä aika hauskat käännökset
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilin sitäkin!
![]() Sellaista tekstiä ei ainakaan voi viedä näytille! ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Valp/C202 omistajat E-Suomessa, apua katsastukseen! | Valp | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.01.2009 12:44 |
Todistus katsastukseen jeepin tehoista ja jarruista | Jeep-Rice | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.10.2008 17:14 |
selvityksiä katsastukseen. | kala | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.10.2007 08:50 |
Isommat renkaat ja sitten katsastukseen vai miten? | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.10.2005 17:03 |
Rengasasiaa!!! LJ Katsastukseen APUA!! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.12.2004 20:07 |