![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
kyllähän tossa sanottiin aikasta selvästi, että kisaan saa osallistua, mutta vaarallisille rasteille ei ole asiaa.
tuskin nuo wrankun kaaret täyttää putken lujuus vaatimukset... |
|
#3
|
|||
|
|||
majoitusta tarjolla
www.haikko.fi
hotelli kylpylä Haikon kartano tarjoaa offroad väelle 120e/vrk sis 2hlö huone aamiainen ja kylpylä ja kuntosali varausta tehdessä mainitse että olet offroadväkeä (hinta vain offareille) ![]() ja haikon kartano lahjoittaa myös kaikkien luokkien voittajien kesken arvottavan palkinnon perinteisesti www.haikko.fi
__________________
askolan offroad ry |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Noita sääntöjä kannattais varmaan jatkossa tarkentaa noitten irrootettavien kuitukattojen suhteen. Aika palasiks näyttää kaatovideoissa menevän semmottiset, että en mä ainkaan ketään takapenkille laittais jos se on vaan kuidun "suojissa".
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tämä kaariasia näyttää aiheuttavan yllättävän paljon ihmettelyä. On todella vaikeaa päättää/keksiä sääntöjen sanamuoto sillai, että se miellyttäisi kaikkia.
Tuo uusi kaarisääntö ei käytännössä muuta tilannetta mitenkään muuten kuin sen ettei enää ole ns. lavalla matkustajia, tai siis heidän ympärillä on kaaret. Tuollaiset lavalla olijat kun ei sivullisille näytä kovin hyvälle, ja tämä olikin merkittävä syy, miksi haluttiin nuo lavamatkustajat laittaa vähän edes suojaan. Se maalaisjärki kannattaa pitää mielessä näissä sääntökysymyksissä.... Ja johonkinhan se rajakin on laitettava. Säännöt laaditaan nykyään pitäen mielessä tieliikennekelpoisuuden, eli jos muutos olisi edes jollakin poikkeusluvalla mahdollisesti katsastettavissa tieliikenteeseen. Esim. rengas sääntö, työvalot, ym... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Säännöissä lukee ihan selvästi että Kaikissa luokissa on avoautoissa oltava 6-piste turvakehikko, umpiautoissa vähintään pääkaari takatuin Itse kanssa omistan Jeep Wranglerin, että tahtois nyt faktaa pöytää, ei mitään seli seli juttua, koska kanssa kisaajien on helppo nostaa protesti, että noi kaaret ei täytä sääntöjä että miten on? Viimisen kerran saako Jeep Wranglerilla ajaa noita kisoja kyllä tai ei riittää meille. En tahdo olla kellekkään ilkeä vaan tää epätitoisuus alkaa kyrsiä kunnolla. Suuttuttaa jeeppi miesten ja askolan porukan puolesta tää koko juttu. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
siis noi kaarethan on alkuperäiset "kiinteät korirakenteet"
kyllä noilla saa osallistua, mutta ei pääse vaarallisille rasteille |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Eikös maalaisjärjellä ajateltuna kaaret kelpaa kisaan mutta ei vaarallisille rasteille? Onhan kyseessä sellaiset kaaret mitkä kelpaa katsastuskonttorilla?
|
|
#9
|
|||
|
|||
Miksikäs ei saisi umpiautona kisataLainaus:
, mutta ei kai se luetun ymmärtäminen noin vaikeeta voi olla Kannataisiko lukea tuota sääntöpykälää rivin tai pari pidempään niin saattaisi selvitä hieman enemmän Mitä noihin Wrankun kaariin tulee niin umpiautonahan noi kaaret kaiken järjen mukaan (olipa kaupunkilais- eli maalaisjärki) täyttävät säännön mikäli seinämävahvuudet täyttyvät. Löytyykö pääkaaresta tarkastusreikää josta seinämävahvuus on tarkastettavissa. ![]() Inhorealisti |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ladoga 2010 | myllis | Tapahtumat | 224 | 03.05.2011 11:38 |
| officross SIIRETTY 5/2010 | VooDoo Jeep | Tapahtumat | 152 | 03.05.2010 20:55 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
| Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |