Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.11.2009, 21:27
MK MK ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.03
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.337
Perusasetus

Mä laittaisin takatukivarret rungon ulkopuolelle ja etutukivarret rungon sisäpuolelle. Rangen varret voi mennä huonosti eteen jos laittaa sisäpuolelle. Mun pelissä on rangen varret edessä rungon ulkona ja renkaat ottaa kyllä aika hyvin niihin kiinni eli jos nyt tekisin niin hommaisin semmoset tukivarret että saisi ne edessä rungon sisälle. Tuu nyt pyörähtää Vantaalle ennenkuin aloitat kierteytyksen niin pääset livenä kattelee noita hommia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.11.2009, 21:31
mosku mosku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Lohja,Finland.
Viestit: 245
Perusasetus

Juu, tuun tuun käymään... Tiistaina vois koittaa keritä. Täytyy soitella.

Kyl noi rangelaisetkin tuonne eteen sisäpuolelle saa kun laittaa. Täytyy varmaan ajella noi tän vuoden kulman ajot noin ja sit laittaa paikat pakettiin kun on tauko. Tarvii laitella kaikkii valojakin

Mut oliks sulla HJ:n akseli? sillähän saa muutaman sentin lisä tilaa. Nivelturvaks täytyy vähän rajoittaa kuitenkin kääntyvyyttä.
__________________

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.11.2009, 21:48
MK MK ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.03
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.337
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mosku Näytä viesti
Juu, tuun tuun käymään... Tiistaina vois koittaa keritä. Täytyy soitella.

Kyl noi rangelaisetkin tuonne eteen sisäpuolelle saa kun laittaa. Täytyy varmaan ajella noi tän vuoden kulman ajot noin ja sit laittaa paikat pakettiin kun on tauko. Tarvii laitella kaikkii valojakin

Mut oliks sulla HJ:n akseli? sillähän saa muutaman sentin lisä tilaa. Nivelturvaks täytyy vähän rajoittaa kuitenkin kääntyvyyttä.
HJ akselit alla. Kyllä toi kääntyvyys rajoittuu ihan noilla tukivarsilla
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.11.2009, 21:50
mosku mosku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Lohja,Finland.
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MK Näytä viesti
HJ akselit alla. Kyllä toi kääntyvyys rajoittuu ihan noilla tukivarsilla


Eli laitetaan sisäpuolelle.
__________________

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.11.2009, 14:44
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

No en muuta voi kommentoida kun että BJ:N ulossotto ei käy hj:n laatikkoon ja sama toistepåin

ja paljon kuvia kun rojekti aloitettu. Onko nyt oikeesti päätetty että jakarit tulee akselin päälle?
Eikö siinä ole vähän kardaanit helisemässä ja joku väittää että puslat kuluu nopeesti, mutta liekö ilmiö suora-akselisessa niin paha.?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.11.2009, 21:17
mosku mosku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Lohja,Finland.
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sperman Näytä viesti
No en muuta voi kommentoida kun että BJ:N ulossotto ei käy hj:n laatikkoon ja sama toistepåin

ja paljon kuvia kun rojekti aloitettu. Onko nyt oikeesti päätetty että jakarit tulee akselin päälle?
Eikö siinä ole vähän kardaanit helisemässä ja joku väittää että puslat kuluu nopeesti, mutta liekö ilmiö suora-akselisessa niin paha.?
Kiitos tuosta ulosotto tiedosta!
Juu, kuvia tulee... paulikin niitä tänään tilasi
Tämänpäiväisillä kyselyillä olen tullut siihen päätökseen että, varret tulee edessä rungon sisään ja takana rungon ulkopuolelle. Varret myös laitetaan akselin päälle.

Se mitä tulee puslien kulumiseen jos varret akselin päällä. Ei pitäisi kyllä kulua sen kummemmin kuin jos akselin alla. Samanlaiset rasituksethan niihin tulee molemmin päin... eikö?
Kardaanithan on aina helisemässä, Myöskään noihin kardaanien rasitukseen ei pitäisi vaikuttaa että kummalla puolella akselia tukivarret ovat.

Nämä taas mutua ja voin olla väärässäkin, joku enämpi tietävä voisi oikaista jos jaksaa.

Ai niin... maksaahan ne postimerkitkin vaik ei rahaa oiskaan, tai jotain.
__________________

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.11.2009, 03:13
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 804
Perusasetus

Eikait ne puslat ja kardaani tiedä kumminpäin se jakari on...
Ainaki miulon BJ:ssä split-case (en tiiä liekkö ollu alunperin) ja siinä on samanlevynen ulosotto kun HJ:ssa. 1-osasessa kanttilaatikossa taitaa olla kaposampi versio..

Vakiovarsilla itellä muodostu ongelmaks väärinpäin olevilla GR:n jakareilla, että ei mahu kääntymään kokonaan ku ottaa raidetanko jakareiden päihin kiinni. Rangessa voi olla just sen verran pienemmät varret että mahtuu, mut kannattaa huomioida..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 21 13.02.2010 21:22
Mistä 16" x 10"/12" teräsvanteita? 8x6,5" jaolla. veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 12 14.03.2009 16:48
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla Räjä O/M/V Renkaat ja vanteet 7 26.02.2009 18:29
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" Cam1lla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.11.2008 19:28
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43


Sivu luotu: 11:06 (GMT +2).