Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Normaalin sylinterin kanssa orbitrolissa muuttuu ohjauksen välitys, eli eri määrä ratin kierroksia vasemmalle ja oikealle.
Normaalilla sylinterillä varustettu hydroassist on toiseen suuntaan hitaampi, eli rattia ei pysty pyörittämään yhtä nopeasti. Toiseen suuntaan kääntäessä pitää venttiilistä mennä enemmän öljyä läpi.
Näin ainakin olen asian ymmärtänyt, en tiedä onko käytännön vaikutusta sopivan kokoisella sylinterillä ja kuinka paljon eroa on eri simpukoilla.
|
Simpukka pitäs kai olla mahdollisimman iso?
Ja tietty jos pistäs pienen sylinterin niin ei sais niin paljon tuhoa aikaan, paremmin se kai silti ajaa ohjausiskarin virkaa kuin itse ohjausiskari?
Lepoanttihan näistä joskus puhelimessa valisti mut ei kaikkea enää muista.