![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuolla pirateksen puolella oli samantyyppinen probleema jollain ja th700 oli siellä suurin epäilyksen aihe. Ja suosituksena oli ilmastoinnin kennon kokoinen lootajäähy. 210f maantieajossa on mun mielestä sikana liikaa. Sehän on noin 99C. Varmaan rupee jakiskin tuntuu lämpimältä kun toi automaantin lämpö siirtyy sinnepäin. Toi oma th350 pitelee nyt lämmöt n.60C maantieajossa ja lämpenee siihen tosi hitaasti, vaikka ei oo lukkoturbiinia. Ja jakiksen lämpöjä en ole edes mitannu, mut pitääpä tähystää tuolla infrapuna mittarilla vähä lukemia sieltä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
joo, isomman jäähdyttimen asentelua tässä jo kauan miettinyt, ei vain ole sattunut silmiin mitään sopivaa aihiota,mm. noi summitin 10x21" on vielä kohtuullisen pieniä jäähdyttimiä...
en tiedä msitä mä sen saan päähäni että se jakis vain kun oletuksena lämpiää ensin.... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ilmastoinnin kenno. Semmonen blazerin/vanin orkkis mikä on syylärin kokonen pinta-alaltaan.
Niitä luulis saavan vaikka ilmaseks purkuautoista. Sit jäähtyy tai jossei jäähdy niin sulla on ydinvoimala siellä vaihteistossa. Laskin muuten huvikseen että tossa summitin isoimmassa 10x21" kennossa on n. 3m tota putkea ja rivotukset päälle. Siinä omassa kylmäkoneen kennossa on n. 8m rööriä kun se on 4 riviä paksu, eli ei ihme että tehos lämpöihin aika hyvin. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
joo, kaverilta hain tommosen ison kennon, täytyy sovitella se tonne nokalle...
tuli siinä tehtyä sisäpesu autolle myös kun se vähän lipes veneenlaskupaikalla tehdyltä murskeluiskalta sivuun ja vesi tulvahti hieman pirttiin... kuskin penkki säilyi kuivana( apparin ei) mutta esim takalasi oli kokonaan veden alla eikä saatu edes yhtään kalaa kyytiin... ei noussut sitten sieltä ihan helposti kun ei ollut mitään mikä olis pysynyt paikallaan, mutta auto kävi koko uintisession ajan kun odottelin vähän painavampaa vinssiankkuria. varmaan täytyy perävedet ainakin vaihtaa, ja päästää jäähdytysvesi pois takatyövaloista
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
olitko sä sie perjantai iltana/yöllä puuhastelemas ku oli kännykkä pirahtanu?
![]() kuvia? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ai kato, kuvia olisit kaivannut, eipä ole tolta reissulta kuvia kun jokeen putosin... tuli suoritettua sisäpesu.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
hmm... kuvia ei ole teille ahnaille laittaa, mutta pientä keväthuoltoa suoritin tuossa päivänä eräänä ja tein muutamia havaintoja...
takajousesta olis vieläkin lehtiä poikki, ei ole pakkasella korjaantuneet, leimakin on jäänyt mut se nyt ei ole sitte iso vika kuiteskaan... no joo, laatikkoon vaihtelin öljyt ja samalla oioin linttaan menneen öljypohjan, 2-4 servoon vaihtelin corvettemallin männän ja pidensin sitä pantaa pökkivää tappia väähn niin rupes kakkospykälä ja 2-3 vaihto tuntuun paljo mukavammilta, renkaat on aika kaljut jo, ei enää mudzzilloja painavan auton alle kiitos. täytyyköhän raaskia laittaa talvirenkaat alle jos meinaa päästä rabbitille sillä käymään, ei noilla siellä mihinkään pääse, ja vähäkö kaamea death woble niillä aiheutuu jostian syystä, ei ennen ollut semmostakaan, olisko jollain ohjausiskaria tiedossa. lootasta tarvis saada kans poistuun sitä vasivaava 1-2 pakkovaihto mikä tulee vastaan isommilla kierroksilla, ikävä ominaisuus mm hangessa ylämäkeen yrittäessä kun ei pannussa riitä voima kakosella jauhamiseen... ajoittaan mieleen hiipii ajatus autosta luopumisesta, mutta sitte taas ei kummiskaan, ilman ei viitti olla, kai jos joku hullu vaihtais sen johonki mielenkiintoiseen niin sitte... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |