![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt tulee tyhmä kysymys, varokaa. Tarviiko vnt:n kanssa lainkaan hukkaporttia?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta jos oikeen virittämään rupee ja pakopaineitten kurissa pitämisen kanssa on ongelmia niin silloin ois varmaan hyvä laittaa ulkoinen hukkis. Itse olin jo laittamassa muttei mahtunut konehuoneeseen. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Oootteko tehneet näihin tyhjäkäynnillä paineen ohittavaa systeemiä.
malliin tämä: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=163748 -eli tyhjäkäynnillä siivet auki, kun polkee kaasua niin siivet menee kiinni päin. -mutta kun paine kasvaa niin painekello painaa ohittaa kaasun ja laittaa siipiä auki. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuo vaikuttais oikein hyvältä idealta. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tarttis varmistusta siihen että kumpi näistä on öljynpaine ja kumpi öljynpaluu?
Kyseessä Garrettin tuotos. Viimeksi muokannut jkholma : 08.02.2009 22:25 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se yleensä ole tuo kierteellä oleva reikä paineelle, ja laipallinen paluulle..
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nii mihinkähän moottoriin tätä ollaan laittamasa, onko kaasuläppää?
Tuosa kuva yhestä variaatiosta, oli vielä vesi-metanooliruisku kaverina. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Näin minä ainakin olen aina toiminut ja hyvin on toiminut sen suhteen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan CT26 Ahtimen kompressori pesän kääntö? | NymiS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.01.2006 20:07 |
O: Lj:n ahtimen osia | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 31.01.2004 13:06 |