![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mitä itte olen ausseista tilannu tavaraa niin hinnan saa kertoa kahdella kun otetaan huomioon rahdit ja tullit. Ja tuon kun muuttaa euroiksi niin muuntokurssi on tasan 0.5 eli juurikin tuon 1275 vois maksaa euroina... mutta on tietenkin tapauskohtasta miten rahdit yms. menee,voi olla paljon halvempikin
__________________
Luigi- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mulla olis ollu tuokin edessä jos en olis kk- laakerien vaihdossa jo uusinut
![]() hj jossa kilsoja 450tkm männillä olis ajanu enää maks 50tkm, mut yks laakeri kerkes ensin-- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Onse kumma, että on pitänyt tehä tuohonkin moottoriin joku heikko kohta.
Rivosti venyy nuo renkaan urat ennen kuin löysää. Huhua kuullut, että sinne menisi jotkut mersun männät pesään heittämällä...
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eräs mersumies mänttilästä taannoin sitä mittaili. Pienellä koneistamisella olis saanu mersun renkaat joo.
Mutta mitä vittua niitä sinne tunkeen kun ura jatkaa vaan venymistään! koneistus+mersun renkaat, muutaman lantti lisää ja saa vahvistetuilla urilla olevat männät+ renkaat. tietty jos itellä on vehkeet ja taito niin miks ei. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Roodogsilta saa edullisesti mäntiä ym. Putkia ei 12h-t:n korjaussatsiin tule koska niitä ei ko. koneessa alunperin ole..
Tuossa mun hoojiissa on nyt kutospytty putkitettu, 15 tuhatta on nyt ollu pelissä mukana ja ongelmilta on vielä vältytty. Siinä on 2h koneen putki. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=35965 Tuolla lisää konerenpasta. Viimeksi muokannut Aparaatti : 22.01.2009 14:13 Perustelu: Linkin lisäysss |
|
#6
|
||||
|
||||
|
tuon korjaussarjan sisältämät sat on siinä vähän alempana lueteltu kyllä...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
no kertookaa onko kukaan syventynyt. sellaiseen aiheeseen et mitä eroa on 2h ja 12ht lohkossa mulla ois 2h kone yli määräinen jossa näyttäs olevan turbollekkin öljyn paluu putken sileä kohta lohkon kyljessä ja pääleppäin lohko on aika identtinen. sitten on vanhempi 2h kone joka on valultaa ihan erin näköinen. tietoa kehiin niin tietäs et voiko ne risteyttää keskesnään.
vaikka toinen on suora ruisku ja toinen esikammio kone niin lohkon ero kiinnostas.
|
|
#8
|
|||
|
|||
12 HT
12ht moottorissa on pillit mäntien pohjaan ja jäykistyslevy öljypohjan ja lohkon välissä.Uudempaan 2h lohkoon pitää teettää koneistamolla ne pillien paikat niin saa aivan toimivan.Putkellinen eli vanhempi lohko on työläämpi muuttaa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kuvia.. | heikki40 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 19:39 |
| kuvia | patukka | Chit-Chat | 1 | 20.08.2006 11:07 |
| Kuvia | jallu80 | Chit-Chat | 4 | 10.01.2006 21:52 |
| KUvia? | SuzukiOsku | Tapahtumat | 1 | 21.06.2004 07:15 |
| Kuvia | Linkit | 5 | 03.12.2003 18:56 | |