![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitäköhän katsastaja sanoisi jos vetäisi xj Jeepistä putken poikki heti katin jälkeen..? Eli pitääkö olla joku "kipinäntappopönttö" vielä katin jälkeen vaikka äänet olisikin sallituissa rajoissa?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tuli sitten päivitettyä jo tota putkistoa, ei malttanu antaa niitten olla! Eli vedin ulostulot takapyörien eteen, ihan siihen mihi helma loppuu ja päät sojottaa alas/takaviistoon. Enää ei tuu yhtään käryä sisään, aikasemmin tuli sopivissa oloissa sittenki vähän. Ja kasin lötinät kuuluu mukavasti!.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
mulla rockyssä kans tulee ulos kuskinpuolelta ennen taka rengasta.
torniossa sanovat konttorilla että jos tuot sivusta ulos niin kuskin puolelta ja b ![]()
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Bjiissä putki tulee tuosta
![]()
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
#5
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jep,Jonkinlainen haitarijuttu pitäis kyllä lisätä vielä väliin.Tuon äänen vaimentimen alle olis tarkoitus rakenta jonkinlainen panssari ettei hirveesti tökkis.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ Viimeksi muokannut elhapero : 16.12.2008 16:41 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mitenkäs paljon se sitten kerää turvetta tuonne pakoputken kupeeseen kun siinä on panssari alla. mitenkäs käy kun siellä on kuivaa turvetta ja pakoputki lämpenee tarpeeksi? itse en uskalla laittaa pakoputkelle panssaria ihan paloturvallisuuden vuoksi.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ittellä toki jämäkät jousen puslista tehdyt koneen kannakkeet eli pannu ei isompia heilu. Toteutus aikalailla samanlainen. Toisaalta berttaanhan ei kannata jättää alkuperäisiä moottorin kumeja kun ne ei kestä mitn.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offiauton vakuuttaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 11.08.2010 21:47 |
Vinssiin kitkalukko, pohdiskelua... | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 15:39 |
Offiauton käyttömahdollisuudet matkailussa | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.08.2007 08:44 |
Teknistä, lähes filosofista pohdiskelua | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.10.2006 06:16 |
Pakoputkien vieminen | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.08.2005 20:23 |