![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuo "revennyt lappu" ongelma oli Mylpyn ja minun keskustelun aiheena eilen "aftergameissa" ja ideoitiin jotta seuraavana vuonna pitää laittaa metallikaulukset narujen läpivientiin jolloin se ei voi vahingossa revetä millään. Tämä on tääs tulos siitä kun koetetaan kurottaa ja venyttää niin pirusti.
|
|
|
||||
|
||||
Hauskaa oli
Rodeo Drive tiimi kiittää hienoista rasteista. Vaikeusaste oli kohdallaan.
Tätä keskustelua on hienoa lukea. Tekemäni tuloslaskentaohjelma on toiminut. Nyt keskustellaan oikeista asioista, eli kisasta. Ei pelkästä pistelaskennasta. Jeeppi poiki toisen kerran kisoissa. Molemmat kerrat olen itse rikkonut jotain. Aikoinaan rikoin takavetarit lähteämällä käsijarru päällä liikkeelle ja nyt sammutin koneen jäähdytyksen ja unohdin laittaa sen päälle lutakon jälkeen. Jäähdytin räjähti, mutta onneksi yläpäästä. Saatiin 3 tunnin uurastuksen jälkeen paikattua ja kisa jatkui. Tiimissä oli mukana uusi takapenkkiläinen. Ei tarvinnut joka rastilla hypätä kuvattavaksi. Uusi tiimin jäsen huomautti vetoauton väristä. Punainen Jeep ei kuulemma sovi vetoautoksi. Korjasin tilanteen ja tilasin väriin sopivan vetoauton. Tuokin ongelma on sitten korjattu seuraavaan kisaan mennessä ![]() ![]() ![]() ![]() Kiitoksia kaikille.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() ![]() Tämän auton olis voinu hylätä jo katsastuksessa etujousituksen toteutuksesta? (Panhard ja ohjausvarsi ristiin, "jakarit" hitsattu suoraan akseliin.) |
|
|
||||
|
||||
|
Spämmätäämpä huollon ottamia kuvia muutama.
kivikkoon ville hapettaa peruskaasulla kääntelyä ahtaassa paikassa ahdas reitti kivikkoon |
|
|
||||
|
||||
|
Pois kivikosta
Jopan murrosremontti 2 x 15p lutakko vedet kontiin heti ratille pakitus |
|
|
||||
|
||||
|
Siitä sen sai otettua
persaukset kastu ja kumpparin varresta vettä sisään ja äkkiä pois pojat ei tätä ottanu kun hilu olis kuulemma kaatunut spläsh |
|
|
||||
|
||||
|
perusvauhdilla
pläts kannosta vinssailua ei nouse hauta |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä sekin voi revetä ihan samalla lailla, ei se lisää laminaattimuovin kestoa kovinkaan paljon. Oon tässä yrittänyt miettiä ratkaisua tuohon ja aika lähellä se jo on...kestää rastit vaikka äijän roikkua niissä, jos tarvista on.
-P- Lainaus:
| tml |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
| Croatia Trophy | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 2 | 07.08.2005 19:27 |
| Lapland Trophy | JAMANT | Chit-Chat | 2 | 01.06.2005 08:37 |
| Arctic Trophy | Tapahtumat | 8 | 17.03.2005 09:50 | |
| Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |