![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() joo, kävin nopeasti ottamassa muutaman kuvan tosta jarrujutusta, muuta kun en ole saanut vielä aikaseksi... eli tossa on jarrulevyn lootasta i... eli pelkkä ilman napaa oleva 8 pulttinen levy tulee kiinni napaan samalla tavalla kun alkuperäinen rumpukin oli, navan takapuolelle pyöränpulteilla. satulan kiinnike on tollainen taivutettu malli, ei mitään holkki/ välilevyvirityksiä. mulla tulee käsijarru noihin satuloihin, jotkuthan laittaa vain sen kardaanikässärin mutta luulisin että näin tulee kuiteskin enemmän tehoa tohon pysäyttimeen
|
|
||||
|
||||
![]()
oho! tuo tuli hienoa! jos mä joskus saa rahaa, tuo ei oo niin paha idea vaihtaa jarrut...mut nyt on menny PALJON rahaa kaikki muut osat, en usko että se riittää vielä laita levyjarrut
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mä ainakin päätin että jarrut laitetaan ekana, oli mikä oli...
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt vasta luin kaikki 4 sivut läpi mitä sä olet tehnyt blazerille, ja paljon aika ja raha olet laittanut, ehkä se kohtaa alkaa pysyä kunnossa kun olet kohta rakentanut koko auto uudelleen..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
juu, ja lisää rahareikää taas saapui stetsonimaasta...
kukahan kerkiäis asentelleen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
koitas ny heittää ne osat sinne autoon kiinni niin päästään lauantaina kokeileen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mieltä
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |