![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Lehtijousitus on tietty kompromissi kantavuuden ja pehmeyden kanssa
5-lovinen aski siksi kun niitä on tuossa muutama ja lisäksi sen takia jos perät ja jakoaskin välittää niin on pikkupuolella hieman nopeutta lisäämässä ettei tartte vaihtaa ihan niin pian nopealle alueelle. Miksi neloskone eikä turbokuutoista? Ja pitääkö mun nyt oikeesti alkaa suunnittelemaan vietereitä??? Helvetti sentään, suositelkaas sit tukivarsia ja pannaanko rungon alle, sisä- vai ulkopuolelle ne edessä? Ja entäs sit takana jos sitä innostuu kunnolla? -Maastoautossa on jäykkä etuakseli- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bertan kytkinhärö | AnttiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.01.2006 14:48 |
bertan akut | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 22.11.2005 01:41 |
Bertan "ohjaustangosta" | pecosbill | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.02.2005 15:26 |
M: Bertan B-kone | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 0 | 09.12.2004 19:03 |
Bertan maski | PikkuF | O/M/V Muut | 0 | 21.10.2004 00:07 |