![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Letku auki alhaalta ja neste valuu ulos, paitsi simpukan sisältä.
Voisi toimia niinkin, että tyhjennät säiliön lapolla, irrotat paluuletkun ja johdat sen jäteöljyastiaan, tulppaat sen yhteen ja syötät uutta nestettä pumpulla piiriin. Lopuksi taas paluuletku kiinni säiliöön ja pinta kohdalleen. Molemmat vaihtoiehdot vähän suttaisia ... Ilmautuu helposti, jos simpukkaa ei tyhjennetä. Nesteelle ei ole määriteltyä vaihtoväliä, mutta eihän se pahaa tee joskus vaihtaa uusiin. Samalla kannattaa vaihtaa suodatin, vanhemmissa irtomalli sen mustan peltipurkin sisällä ja uudemmissa integroitu ZF:n säiliön kanssa. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:rangen ohjaustehostimen pumpun "jalka" | Teemu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.03.2012 06:32 |
Rangen nokka-akselin vaihto | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 18.01.2007 12:22 |
Ohjaustehostimen öljyn vaihto | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.11.2005 23:21 |
Rangen ohjaustehostimen korkeapaineputket? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.01.2005 20:10 | |
Rangen etuperän murrosnivelen vaihto? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2005 12:40 |