![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Norjalaisten tekemässä talvisessa toimintamatkatestissä on ollut mukana myös tämä. Ainakin tulos (381 km) -14% alle luvatun WLTP-kantaman (443 km) on melko pieni alitus tuossa testiryhmässä.
https://www.motor.no/bil/vinterens-s...st-2025/302344 https://insideevs.com/news/747548/ev...t-norway-2025/ Tosin tuota testiä ei kai ole ajettu tasamaalla vaan ylä- ja alamäkineen ehkä tulokset pitäisi suhteuttaa siihen onko akku ollut tyhjä millä kohtaa reittiä (onko hiipunut ylämäkeen vai päässyt sen jälkeiseen alamäkeen regeneroimaan varausta akkuun). Viimeksi muokannut nemola : 18.01.2025 11:54 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
En tiiä, jotenkin sitä pitää riisselin hajusta aamuisin
![]() Ja nyt jatkossa kun tullit ym. ameriikan vehkeistä laskee niin ehta v8 houkuttaa vielä enemmän kun nää vatkaimet. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Joo, no itseä tämä kiinnostaa lähinnä vain uteliaisuudesta tekniikkansa osalta, kun sähkökäyttöisiä maastoautoja ei ole ainakaan vielä jonoksi asti.
Tämän hintahan nousi ALV:n korotuksen aikoihin ja on nyt näköjään 154350e, mutta 3/2025 tuotantoon saakka pakollisena oleva lisähintainen PEA - Edition One -paketti ei ole myöhemmin enää pakollinen, joten auton saisi oikeasti tuohon perushintaan ja noin "edulliseenhan" voi vaikka roiskia naftaa tunnelmaan saamiseksi. LIsävarusteeksi voisi tosin joutua ottamaan G-ROAR eli V8:n äänet.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Joo, ei saa pitää hullua patterimaasturista kiinnostunutta jännityksessä...
![]() Jo aiemmin tuosta kuvasta osui silmään nuo ainakin peruuttelussa tarjolla olevat anturit tmv. ja niiden johdot iskareiden alapäässä: https://images.pistonheads.com/nimg/48450/blobid8.jpg |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Isoin ongelma omasta mielestä on se että ainoa mitä voi käyttäjä itse tehdä on lisätä pissapojan säiliöön vettä. Kaikki muu on teetettävä veholla mersun tiatokoneeseen kytkettynä, renkaan vaihdosta alkaen. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Treston työpöytä "sähköistetty" / työkaluseinä | Poor | O/M/V Muut | 1 | 16.03.2020 15:45 |