![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ok. eli WLP/2. Eli voiko nyrkkisääntönä ajatella, että oikein missään järjellisesti ajateltavassa tilanteessa ei todellisuus olisi alle WLP/3? Tämä ihan sillä, että osaisi haarukoita soveltuisiko sähkökinneri esim. emännän käyttöön, niin ettei toimintasäde 100% varmasti lopu kesken, olosuhteista riippumatta.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tämä ei olis ongelma jos taloudessa on muita vaihtoehtoja huonoimmille ilmoille auton kohdalla myös. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Myyjä puhui 350 kilometrin toimintamatkasta – viikko sähköauton ratissa kypsytti ostajan, kun akku piti ladata jo 90 km:n jälkeen
https://www.is.fi/autot/art-2000008398830.html?cs=email
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuonkin jutun kun jaksaa lukea otsikkoa pidemmälle huomaa että myyjän puheet pitänyt täysin paikkansa ja totuuden olleen auton omistajan osaamattomuudessa. Auton omistaja on ladannut autonsa akun kolmanneksen täyteen eli noin 30% joten loogisesti täyden akun 350km kantamasta on se kolmannes noin 90km saatavilla. Raflaava otsikko saa klikkejä aikaan
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Viimeksi muokannut SALIASTAJA : 13.11.2021 09:45 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lahdessa on rakettimaisesti sähköpotkulautoja. Sähköpyörällä kylmillä ilmoilla tuli kauppamatka tehtyä niin, että pyörä tai akku otetaan lämpimästä ja ladataan lämpimässä. Kuskista rupesi loppumaan pakkasominaisuudet vaikka pyörä kulki. Käyttänyt moottorikelkkakypärää ja muutoinkin olemus ollut kylmällä kuin joku avaruusukko tai Michelin ukko. Mitenhän olis sähköautossa halpa diesellämmitin: https://youtu.be/h41isR_wmYo |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ei ole miissä akun lämmitys mahdollisuutta, eikä lämpöpummpua. Lämpöpumpullisisa ei ihan yhtä paljon huonone pakkasella tuo toimintamatka, mutta jos -30 lukemissa ollaan niin luulen niissäkin reilusti huononee.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Oisko toikin ihan hyvä jos laittaa ilmawebaston. |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Sähkökulkinetta miettinyt työmatkalle, mutta jos kerran nopedet pitää tiputtaa kuorkki luokkaan ja talvella ajettava pilkkihaalarissa jotta pääsee perille, niin mielummin jatkossakin taidan ne kasikympin köröttelyt suorittaa tolla GMC Sierralla
Sillä ei ainakaan tarvitse pelätä että matka jää kesken tai perse jäätyy penkkiin ennen kotiin pääsyä. Kyllä pitää sähkökulkineella päästä, lämpösellä autolla ilman esilämmityksiä, vähintään se 100km sekalaista ajoa (ilman että on tien tukkona) jotta voi edes harkita tuollaista. |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
https://www.sunrise-vw.com/volkswage...pick-up-truck/ Mikään tuollainen VW tuskin on kovin edulinen alkuun. Kaipa sen sähkövaihtoehdon akkukapasiteetti oltava selkeästi yli tavanomaisen tarpeen. |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Aurinkosähkö tietäjiä? | SptV | Chit-Chat | 45 | 28.08.2018 14:22 |
| kellojen siirron ihanuus | 0ltzi | Chit-Chat | 46 | 07.07.2018 12:51 |
| Ulkona huoltamisen ihanuus | GeneralJ | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 07.12.2015 00:11 |
| Forum-keskustelun ihanuus | petris | This And That | 1 | 11.03.2003 15:27 |