![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Meinasko Antsa että pätkä rhs putkea aisan ja kuulakytkimen väliin? Kasataan pitkillä pulteilla ...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jeppis.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Minun Saris-kärryssä oli tuollainen madallussarja uutena, kun alla oli 195/55R13-renkaat:
175R13 kokoon vaihtaessa otin madallussarjan pois. Siinä oli kaksi 50x50 mm C-muotoon 4-millisestä levystä kantattua palaa, jotka oli aisan ja vetolaitteen välissä 12x180 pultein kiinni. Noiden C-profiilien sisällä oli putkesta tehdyt tukiholkit, joista yksi on kuvassa irrallaan vetokytkimen päällä.
__________________
Jukka |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nettiä selaten tuli vastaan tämmönen harvinaisen selkee kuva http://www.carryx.fi/images/Carryx-esite.pdf
Aisaputket kokoluokkaa 60X40-3 Kuulostaa aika jytkyltä muuliin verraten, mutta siltikin kysyn, että kai tämmönen passaa, jos omin kätösin imitoi kuvaa? Ettei tarvii jotaki EU/TUV/CE/SAE/DIN lappua lisänä? Saattaa yhtäkkisesti käydä niin, että valmis kaupasta lunastettava jarruton kärri ei nyt vaan käy. Edit: Vaikuttakohan mihinkään jos oliski jarrut kärryssä? Mikään ei ole niin hyvin suunniteltu kun ylisuunniteltu ![]() Viimeksi muokannut james_III : 02.08.2020 13:07 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa vaatia tuon hyväksynnän,millä mainos alkaa... tuskin noita muuten kukaan valmistaisi hyväksyttynä
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nimenomaan, kuten mainittu tuollakin: ” VTT on testannut aisamallin direktiivin 94/20/EY liitteen VI mukaan (VTT:n tutkimusselostus VTT-S-3168-07)”
Tarviit vastaavanlaiset paperit omatekeleeseenkin. Osta kaupasta, parisataa jos maksaa niin ei se nyt niin paha kuluerä ole. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen mehupilli jytky aisaksi? 😳😳😳
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Suosittelen katsomaan valmiskärryjen aisoja. Ne on melkoisia rimpuloita.
Sit ihan vaan huomautuksena, mm. merikonttien kattopalkit seinän ja katon välissä on 50x50x3, ja pari muuta palkkia on 100 x 50 x 3. Seinät ja muut palat pääosin 2-3mm, muutamia vahvikkeita lukuunottamatta jotka vähän tuhdimpaa. Max gross kontille on n.30 000kg, stack loadit 7-9 korkeassa pinossa n.270-290 tonnia. Ei ne rakenteet tartte olla ihan älyttömän paksuja että kestää isoja kuormia.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Aisaputki on tehdaskärryissä aika voimakas sana. Ehkä parempi ilmaisu olisi "aisapelti". Nehän ovat joskus sellaisia pierunkuoresta taivuteltuja, avoimia profiileja. Varmaan ihan hyvin toimivat laskennallisessa kuormitustapauksessa; pitää vain varoa, ettei vahingossa istu aisan päälle tai kolauta sitä polvella sivulle päin niin, että pelti rypistyy.
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Pieni ero kuormitukuksissa ja vääntävarressa....Lainaus:
Ja kun kontti rekan kyydissä suomalaisella pikitiellä, niin konttia raviistellaan kunnolla,,,, |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Metallityötä / bracketin valmistaminen | Puukkilainen | O/M/V Muut | 0 | 16.06.2015 20:27 |
Peräkärryn sumuvalo | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.02.2014 17:10 |
Peräkärryn max rengaskoko | Harde | Chit-Chat | 20 | 10.12.2011 01:19 |
Peräkärryn akselintuenta | Pertura | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 25.01.2011 22:05 |
Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |