![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kattelin tuossa w906 korisen mersun eturipustuksia kun sitä laakerin vaihtoa suunnittelin, niin kyllä siinä aika seppä saa olla joka tuollaiseen loihtii toimivan erillisjousituksen. Tuollainen Islannin poikien tyyliin varmaan toteuttamis kelpoisin ratkaisu. Mutta miten kevyt kuormureissa meni nuo korotukset paljonko saa olla? Oliko renkailla samat kuin maastureissa? Mikä koko tuollaisessa 4wd Sprinterissä on?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on 225/75/16 alunperin et nyt on 245/75/16 antares in deep digger ja pito on varmasti liikaa voimasiirolle. Pitää vaa istua alas ja miettiä tarkkaan et lopettaako tarpeeksi ajoissa haaveilun maastokelpoisesta sprintteristä. Jännä et mersun insinöörit omaa erilaisen ajattelumaailman mut toisaalta insinöörit tiedetään.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se varmaan joskun ennen olisi ol,utvarmaan helpompaa. Joskus haaveilin Dodgen ramista niin oli joku linkki muistaakseni jotain 40" oli rengaskoko ja leimattuna... ja muutenkin korkeutta oli sopivasti. Olikohan nykyään samat säännöt kuormaautoilla kuin kevyemmällä kalustolla eli paljoa suurenneta sprinterissä jos ei ole johonkin sheikeille tyypitetty jollain isommalla koolla kuin täällä. Jos ei tarvis kilpien väliin tehdä niin, Koko alusta jostain chevystä dodgesta tai foordista. Pääsis vähän Islannin poikien viitoittamalle tielle
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Teräksen kestävyys | Diskokaveri | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 01.12.2015 15:36 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |