Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.05.2017, 12:55
AnttiJuhani AnttiJuhani ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.08.16
Sijainti: Sirkka
Viestit: 71
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Aikalailla kaikki full-size jenkkipickupit taitaa mennä kokonaismassaltaan yli 3500kg:n, vaikka omamassat jääkin vielä "henkilöautoluokkaan". Onhan jo F150 tai Dodgen ja Chevyn 1500- sarjat kuorma-autoluokassa jos en väärin muista.
Pienemmät sitten on vielä henkilöautoja (tyliin Dodge Dakota yms..).
Olen tainnut siis katsoa vaan omamassaa jonka muuttanut kiloiksi. Kokonaismassaanhan tietty lisätään vaikka mitä.

Miksihän esimerkiksi uutena n.20-30k$ maksavat F150 maksaa Suomessa maltaita? Pieni hyttäinen karvalakki maksaa n.60ke. Jälleenmyyjä kusettaa veron määrän verran itselleen?

Viimeksi muokannut AnttiJuhani : 09.05.2017 13:01
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Akkukaapelit Jenkeistä? knucklebone Tekniikka & Jutustelu 8 25.07.2008 23:05
N2G Eli maastokuormaauton rengasmuutokset?(RaM) Tonza Tekniikka & Jutustelu 6 13.02.2007 07:06
N2 muutos N2G Tekniikka & Jutustelu 0 25.08.2006 19:41
Nyt N2G, mihin pitäisi siirtää verojen kannalta? Shuttle Tekniikka & Jutustelu 11 06.01.2006 00:52
tietoa n2g luokan suburbaneista Rölli Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2005 19:53


Sivu luotu: 22:01 (GMT +2).