![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onko egr kuin täynnä skeidaa? jos sieltä lentelee nokea tai muuta sontaa ja jättää venttiiliä auki
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itellä tuo egr kans käyny mielessä mut ku se vikakoodi on vaan aina sytytyshäiriö nelosessa? Luulis sillon jos egr temppuisi et olis aina eri pytyissä? Jotain mustaa oli siellä kaasuläpällä kyllä, jos hankailis ne puhtaaksi.. Uskaltaako tässä kääntää käsin sitä läpää? Vaijerilla menee ihan normaalisti polkimelta asti?
__________________
puukko 2 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuin lie tuos anjoviksessä??
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eipä taida VVT-i:ssä olla koko EGR:ää.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa sittenkin kallistua jumivien suuttimien puolelle tämä vika, oon nyt pari tankkia ajanut injector cleanerit tankissa ja viimeiseen 300km ei ole enää nykinyt eikä sytyttänyt valoa..
__________________
puukko 2 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pysyi pitkään se nykytys poissa mut nyt taas rupes, semmonen jäi nyt kaaliin et se nykiminen tulee vain tasakaasulla ajaessa. Jos koko ajan kiihdyttää ja löysää nii ei nyi, vasta tasakaasulla alkaa.. Ja tossa oli pitkä kuiva jakso välissä, tänään vasta sateessa ajoin pitkilleen. Vikakoodit ku katsoi nii missfireä löytyi taas koodina.. Voikohan joku kampuran asentotunnistin esim. Tehdä tuommoista häröä?
__________________
puukko 2 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Misfire on yleensä puolien, sytkäjohtojen tai tulppien vika. Tosin en tiedä jos on sitten joku merkkikohtainen logiikkaero vikakoodeissa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Antaako vikakoodin aina samalle sylinterille? Jos, onko suuttimia tai puolia kokeiltu vaihtaa ristiin, siirtyykö vika? Tulpat nyt varmaan ensimmäisenä uusittu? Mitä kaikkea ne nyt siellä toyotalla on tehnyt? Viimeksi muokannut Tossavainen : 26.06.2017 21:28 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Peugeot Partner ajonesto | Hessu_Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.04.2014 20:34 |
Jimnyn ajonesto | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 10.03.2013 13:11 |
Suzuki Jimny ajonesto | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.12.2010 19:03 |
Freelanderin ajonesto | Freelander | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 18.11.2006 18:31 |
Ajonesto & kulutus | Firebird | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 02.06.2004 14:23 |