![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Tai nii - lasketaanko polttopuiden pilkkominen niihin ![]() Ko siitä hommasta mä niinku tykkään, ni sen verta voisin äijäillä...
|
||||
|
||||
|
Arvon neidot "liian sitä tahi tätä".
![]() Aloittakaapa siitä miten määritellään "äijä" hommat ja "daami" hommat. En ole ikinä kannattanut tasa-arvoa siten kuinka femakot sen näkevät (en siis todellakaan leimaa teitä femakoiksi! En edes vihjannut siihen suuntaan...). Jos lähdetään tuolle tasa-arvon polulle, niin olkoon se sitten TOTALITÄÄRISTÄ! Eikä siten että sieltä poimitaan vain kirsikat. Jokainen suhteessa sukupuolestaan välittämättä tekee sen jonka parhaiten taitaa, ja omalle kohdalleen pienemmäksi kiusaksi tuntee. Mitenkä Ns. sateenkaari osastoilla sitten saadaan kumpainenkaan tekemään tiettyjä asioita? Syövätkö Tom of Finlandit aina ulkona ja käyttävät pesulapalveluita ja maksavat kämpän siivoamisesta jollekkin naaraalle? Tahi käykö lepakko pareilla aina joku lattiakaivot tai hajulukot putsimassa koska tämä "äijä" hommia? ![]() Enkä ikinä ole ymmärtänyt miten joku työ voi olla "miesten" ja joku toinen "naisten". Noh, prostituutio (asiakkaan mieltymys) ehkä, tai sperman/munasolujen luovutus. Mutta nyt sille hippanopalle halonhakkuuta karsastava ukkeli! |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja kyllä se niin pitäis mennä, et se tekee keltä hommat paremmin sujuu eikä tuijottaa siihen sukupuoleen. Joskus siihen vaan väsyy et on yksin tehtävä kaikki - ei voi jakaa kellekkään niitä töitä. Mulle olis aika se ja sama jos olis mies joka kokkais ja siivois sillävälin ku mä tekisin kaikkee muuta - pääasia olis se, et olis joku jakamassa niitä hommia
|
||||
|
||||
|
Joo siis jos nyt jollekin on jäänyt epäselväksi, niin itse en kannata tasa-arvoa vähäisimmissäkään määrin. Siis sitä vittuhattutätien tasa-arvoa.
Sitten taas noista parisuhteen työnjakohommista en tiiä yhtään, kun mulla ei ole siitä aiheesta yhtään kokemusta. Niihin en ota kantaa. Iskä oli kyllä kotiäiti. Luullakseni mulla on kuitenkin tälleen metallimiehenä, sammakkomiehenä ja elementti-Erkkinä jonkunlainen käsitys siitä, että minkäänlainen työnteko ei ole sukupuolisidonnaista. Tai siis mihinkään muuhun työhön ei tarvitse munaa taikka pillua, paitsi jos on tarkoitus myydä jompaa kumpaa - joka taasen on minusta ihan hyvä ammatti siinä kuin muutkin, mainittakoon nyt sekin etten vahingossa loukkaa ketään. Ilmeisesti olen taas kerran kuitenkin epäonnistunut viestinnässäni, kun minua piti oikein neidittelyn kera valaista siitä, että voin jatkossakin ite vaihtaa renkaat, putsata lattiakaivon tai tiskata. ![]() ...Laitetaan nyt yks hilpeä hymiö tähän loppuun.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mitäpä luulet, arvostanko osaamistasi ja sinnikkyyttäsi? Moniko äijä duunissamme hitsailisi mitään pinnan alla? Epäilen että ei ketään. Moniko tällä palstalla? Epäilen että ei ketään. No niinpä. Moniko painisi "pari erää" hyväntekeväisyyteen? En minä ainakaan, vaikka jonkin sortin kivekset omaan. Viimeksi muokannut wikke : 17.04.2017 20:23 |
|
|
||||
|
||||
|
Siinä oli hymiö lopussa.
Joo eli en ollu ihan 100 vakavissani, enkä ottanu vakavasti. Mutta palstalla on muitakin VA-hitsareita, siitä en ota kunniaa vain itselleni.
|
||||
|
||||
|
Hittolaine ko mie äske peljästyin et joko se joku ohvari o meille tulollaan ko semmone sinine maasturi (mitsu jos oikee tunnistin) meinas tuoho miun pihatien liittymää jäähä, vuan ei sentää. Poies meni miehet...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
| O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |