![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Jukka |
#3
|
|||
|
|||
![]() Vintage autoja taxitolpalla
IL:stä bongattua.......
http://www.iltalehti.fi/autot/201612...42904_au.shtml Eikä tarvii lupii...... Ja on varmaan halvempi €/km....... Vai ajeleeko nämäkin valtion lakisääteisillä taksoilla? Silti iso peukku rohkeelle yrittäjälle...... ![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jyväskylän mies myi aidon Rolex:in ja ostaa pystylamppumesen, ajaa alle omakustannehintojen, hakee MOL:n sivuilla työvoimaa ja kasvattelee firmaa, nerouden huippua. Olisi pitänyt rolexinsa ranteessa ja pohtinut jotain muuta "pisnestä" Onnea ja menestystä.. kumpaakin tarvitseepi hän. Kateellinen en ole. Pystylamppumeseen on vamasti hiton helppoa saada kuskia kun autossa ei ole - nykyauton mukavuuksia - ajo-ominaisuudet ovat oikeasti Kekkosen ajalta - varaosia ei varmaan saa ihan helposti ja nekin maksaa Hinta on 7% pienempi kuin autossa jossa on asiakkaita huomioiden (otetaan vaikka Kia Optima vs. pystylamppumese) - ilmastointi - paremmat penkit kuin pystärissä - paremmat tilat takana kuin pystärissä - hiljaisemi kuin pystäri... Kyllä ... nostalgia on ihanaa varmasti... Muistoissa. p.s. tuo auto ei ole laillisesti museotaksi, siinä pitää olla aikakautensa taksamittari ja nykyaikaisia korttimaksupäätteitä ei saa olla kytkettynä. Liikennevakuutuksetkin pitä olla jatkuvasti voimassa, ei käy museoautovakuutus taksiin. Katsotaampas 1½ v.... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei kai tuosta voi kukaan olla kateellinen jos joku tekee töitä elääkseen mutta hieno homma et työllistää itsensä eikä notku työkkärissä. Jos ois mahdollista niin tuon kyytiin ehdottomasti!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jaa-a ehkä baarikansa haluaa 2km matkallansa mieluummin muistella nuoruuttaan museoauton kyydissä kuin muovin hajuisessa nykyautossa jonka merkkiä ei edes tiedä ellei kysy kuskilta. Kyllähän vanhat autot kelpaa ihmisille hääautoiksikin, niin miksei sitten taksikyytejä suorittamaan. Tilataksien tilalle w123 langeja kiitos!
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kekkosen aikaan tais tämän maan asiat olla paremmin kun nyt,siis huono vertaus. Ja helppo pystylamppumiehen ajella kun on oma auto alla,firman taksilla tai pankin taksilla ajajat keskittyy vaikka velan maksuun ja sit kun on oma alla on helppo vertailla.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jännä ettei tartte liikennelupia. Toki taksilain 4§ antaa tuohn mahdollisuuden mutt tuskin on lain tarkoitus olla se että vanhoilla romuilla tätä työtä tehdään. Kyllä vahva epäily on että vähän lain kannalta "harmaalla alueella" mennään.. Tolpaltahan tuo vain käteiskyytejä ajaa, eikä muita joten ei sioa siivua vie vaikka uho on kova... ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kehittäminen voisi onnistua parhaiten uudentyyppisellä tietojärjestelmällä, lainsäädännöllä ja ajattelutavalla. Uber taksissa oli vähän sensuuntaista uutta ideaa. Itsellä ensimmäiseksi tulee mieleen onko taksi suunniteltu liika julkisen palveluvelvoitteen varaan jos kuljettajat ovat hommissa kun kyytejä ei ole? Tuumin jos oikein viimosen päälle jouhea tietojärjestelmä olisi käytössä, sinne pitäisi ehkä tunnistautua jollain sähköisellä henkilökortilla tms. ja töihin mentäisiin vasta silloin kun tarpeeksi hommia on. Tiettyihin aikoihin vuorokaudesta on sumat ja suurimmaksi osaksi hommia ei ole tarpeeksi. Tarpeeksi hommia arkipäivin saavat ne taksit, jotka ovat etukäteen suunnitelleet päivän ohjelman vaikka koulukyydit ka muut kyydit. Kaupungeissa voi olla toisenlaisia tilanteita. Asiaa voi lähestyä ainakin siltä kannalta, että nykyisestä taksijärjestelmästä kehitetään joustavampi versio myös yrittäjien ja renkien kannalta. Toinen lähestyminen on, että henkilöliikenteeseen tulee muita vaihtoehtoja kuin taksit esim. kaupungeissa yhteisomisteisia autoja, joita ajetaan itse. Autoille saisi käyttöastetta enempi jos voi kuljettajakin ajaa, joka tienaa. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Huomenna vielä ehtii.....
Jos verotettavien MP:ien tiedostoajo on 1.1.2017 ????
Joku viisampi vois kertoo onks nääkin niin kuin veneet kevään 2017 jälkeen verolla siunattuja....... http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005025306.html Artikkelin mukaan rekisteristä poistot +260%. Olisi ollut tasapuolista autoilijoihin nähden jos liikenteestäpoisto katkaisisi verovelvollisuuden. Ja mikrosiruu korvantaakse ja autoihin/päriseviin jokaiselle elävälle ja kuolleelle......Jotta isoveli (Suomalian valtio) tietää missä kukin liikkuu..... Ja pyöriikö kuolleet haudassa...... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.12.2016 16:48 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Niin ei kai tuo pysyvästi katkaise vaan vuoden 2017 verokaudelle? Ja jos ajaa meinaa 2017 niin veron joutuu maksamaan oli pyörä nyt ajossa tai ei?
Sama homma 2018. Eikös työ pyörävero mene niin että se on 150€ ajoit päivän tai 365 päivää. Autossahan asia eri |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Lähinnä nyt tähän tarrasin
|